Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 21 049 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
en dum en | 2017-02-18 10:42 | |
Här snöar det idag och det är bra. Hoppas bara att snön fäster på isen så det inte är glatt inunder. Har inte varit ut än och kollat. | ||
kryddeluntan | 2017-02-18 11:57 | |
Här är det soligt och -2,5. Mycket folk på Mälarisen, ett populärt nöje. Isen är lite opålitlig, så det gäller att bara åka där det är plogat. Jag väljer att promenera på fast mark. | ||
dinodog | 2017-02-18 13:32 | |
Här ligger dimman tung och förrädiskt halt. Ska åka en sväng till svärmor, som fortfarande ligger på sjukhus. | ||
en dum en | 2017-02-18 13:53 | |
Har varit och tränat på de övningar jag fått av sjukgymnasten. Känns att man inte tränat på ett tag men nu måste jag försöka tänka att lite är bättre än inget och sen får man känna efter hur höft och ben mår. Naprapaten sa att det skilde 1,5 cm nu bara på längdskillnaden på benen jämfört med förra gången , då var det 3 cm så det går åt rätt håll. | ||
kryddeluntan | 2017-02-18 14:16 | |
Inte undra på om du har ont en dum en, starkt gjort att träna ändå :-) | ||
hårfint - Ej medlem längre | 2017-02-18 23:17 | |
jag har bihåleinflammation...ont. ..svullen... | ||
kryddeluntan | 2017-02-19 13:13 | |
Lugn söndag här, kikar lite på slalom och längdskidor. Krya på dig hårfint :-) | ||
en dum en | 2017-02-19 14:21 | |
Har städat tvättrummet idag, välbehövligt. Tjänade 50 kronor på att rengöra silen med på tvättmaskinen. Konstigt att den inte har strejkat med att inte tömma ut vattnet. Det enda som inte blev gjort var att städa under tvättmaskinen, för det var fel tillfälle att fråga gubben om hjälp med att dra fram den när det var skidor på tv;) | ||
kryddeluntan | 2017-02-19 16:28 | |
Undrar vart Ttiittii har tagit vägen? Saknar hennes roliga inlägg. | ||
Mormodern49 | 2017-02-19 16:36 | |
Ja, det kan man undra ! Det har väl inte hänt något tråkigt bara . | ||
kryddeluntan | 2017-02-19 16:38 | |
Det får vi verkligen hoppas. Hon var inloggad igår, men inte idag. | ||
kryddeluntan | 2017-02-20 08:11 | |
Godmorgon alla, mulet här och +3, så det går åt rätt håll. Lite mer kaffe och sen iväg till jobbet. | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-20 08:21 | |
- 15 strålande sol dvs en vacker dag . Strax klar att åka till jobbet , hoppas på bättre resultat i dag än i går ,, Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-02-20 17:58 | |
Hej hopp, hemma efter en jobbdag. Det blir repris på köttfärs gratängen som vi åt igår. Det gäller att göra lätt för sig. | ||
dinodog | 2017-02-20 18:47 | |
Hej på er. En riktigt gråtrist dag. Men hunden är sig själv igen tack och lov. Till middag gjorde jag en kycklinggryta. Finhackade morötter palsternacka,:kålrot, sötpotatis och lök. Blandade i en burk majs och gröna ärtor. Kokade alla rotfrukterna först hade i en grönsaksbuljong och en kycklingsbuljong (fond du chef). När rotfrukterna nästan var klara blandade jag i den stekta kycklingen, den stekta löken majsen och ärtorna. Och en skvätt grädde. Fick lov att reda grytan en aning med maizenamjöl annars hade det blivit soppa istället. Och lite sallad till det, blev inte så pjåkigt. | ||
en dum en | 2017-02-20 19:28 | |
Ensam hemma. Gubben åkte på möte över kvällen 13 mil bort en väg. Blev omelett, keso och makrill till middag. Var och bassängtränade i em och det känns bra. Har suttit och förberett lite inför samlingen på jobbet i morgon så jag har något hum hur jag ska lägga upp den. Nu är det farmen snart:) | ||
kryddeluntan | 2017-02-20 19:44 | |
Japp, farmen just nu :-) | ||
Bitte - Administratör | 2017-02-21 07:30 | |
Lite kallt i dag - 18 , dagarna med blida var bara det att våren ville visa att den snart kommer eller rättare sagt vårvintern här i norr , med möjlighet att att vara ute på isarna i strålande solsken med skidåkning, pimpelfiske eller bara sitta och njuta.. Strax mot stan först lite politik och sedan jobb till i kväll, och då måste en dagordning fixas inför i morgon. Ha en bra dag alla och kom i håg livet är här och nu i dag Bitte | ||
kryddeluntan | 2017-02-21 08:17 | |
Godmorgon alla, här har det snöat rejält inatt, ett par grader minus och grått, men det smälter väl bort igen. Många olyckor och avåkningar. Strax iväg till jobbet. | ||
-mary- | 2017-02-22 13:13 | |
trevlig onsdag. kikat igenom lite räkningar innan det betalas. snön lyser ute. god eftermiddag. välsigne. Mvh. | ||