Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 54 |
Mobilspel
Pågående | 21 535 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 11:17 | |
![]() | Det var väl ingenting mot när du hittade en liten vätte I sängen, della?! Jag lovade ju att inte säga nåt till nån om vad ni gjorde sen. Du kan lita på mig. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-11 15:05 | |
![]() | mönjelilja bättre tomtar på loftet en en vette i sängen,det har jag alltid sagt,om jag nu förklär mig till sekatör så kan du inte lita på mig,står du fortfarande i ett växthus? | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 17:21 | |
![]() | Jag vet ju sen gammalt att du gillar att skoja om att plocka fram sektören och knipsa lite här och var, men du går för långt när du antyder att du vill använda dig mot lilla mig som alltid varit så snäll mot dig. Vem kan man lita på egentligen? Snyft... | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-11 17:54 | |
![]() | men gulle då,jag ska bara knipsa bort den där vissna blomman,så att inte spindlarna bygger bo i den,fördå blir jag så rädd,kan någon göra kaffe åt mig | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-11 18:50 | |
![]() | Hur vill du ha ditt kaffe? Jag trodde nämligen du skulle komma när du messade mig, men det är ju flera timmar sen så kaffet lär nog inte smaka nåt vidare nu... Vart tog du vägen? | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-02-11 18:56 | |
![]() | ja somnade,och gick i sömnen och vaknade i en hiss,jag trodde det var din hiss,och jag sitter på golvet i hissen nu och kaffe skulle vara gått här med,vad ska jag göra | |
Gun-Elin - Ej medlem längre | 2012-02-11 19:06 | |
![]() | jo men visst är det min hiss, vänta bara så kommer jag med nybryggt kaffe och varma kanelbullar. | |
marmeladov22 | 2012-02-11 19:07 | |
![]() | ni 2 har kissat på min sockervadd | |
Maja G | 2012-02-11 20:15 | |
![]() | MEEEN har jag inte sagt till er att beställa nya inkontinensskydd när de har tagit slut,va? Sockervadd är inget bra alternativ:( | |
marmeladov22 | 2012-02-11 20:29 | |
![]() | :( precis | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 21:01 | |
![]() | Marmeladen har ju redan provat sockervadd och konstaterade efter en vecka att de inte alls funkade som Carema-blöjorna. De var svåra att väga. Köp de där vanliga, marmeladen och majorskan. Titti kan gott vänta på sitt kaffe. Du borde skära ned på koffeinet så att du inte förvirrar dig in i fel hissar. Skärpning! | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 21:02 | |
![]() | Och förresten, Gun-Elin. Dina kanelbullar är goda, men är det verkligen din uppgift att passa upp på Titti nu igen? | |
marmeladov22 | 2012-02-11 21:26 | |
![]() | väga? ska man väga inkontinensskydd? Vården nuförtiden, helsjukt. Är väl Ny-hitlers påfund det med. Reinfeldt för den som inte fattar. Och nej, jag har fortfarande fungerande urinvägar. Hoppas jag slipper äldreomsorgen oxå. Tar hellre livet av mig, nån klippa i Thailand eller så, jag kan inte ens dyka, så det borde inte vara problem. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 21:41 | |
![]() | Jaså, vann du på trisslotten, Marmeladen? Grattis! Vet ju att du längtat så efter att få åka till Thailand. Men har de verkligen klippor där? Jag trodde mest de var långa sandsstränder. Dödsmaneter är nog bättre än klippor och du vill gå hädan snabbt. Vet inte om det är smärtfritt,men det finns säkert någon studie gjord på det. | |
Snörvlan - Ej medlem längre | 2012-02-11 22:02 | |
![]() | Även 75 kr är en vinst, men att tro att man kommer till Thailand kanske är lite naivt. Gör som vi andra på kontoret då, skriv ut några bilder från nätet och sätt in i ditt album och bläddra igenom några gånger. Till slut känns det faktiskt både som man har många vänner och har rest världen runt på 90 dagar. | |
marmeladov22 | 2012-02-11 22:34 | |
![]() | ^^ Hem kommer man alltid. | |
bobo flux | 2012-02-11 22:46 | |
![]() | Men i afton har jag låst dörren, marmeladov. Du kan inte förvänta dig att jag ska sitta uppe och vänta på dig varenda kväll. | |
mönjelilja - Ej medlem längre | 2012-02-11 22:50 | |
![]() | Ska hon ligga på er förstukvist och frysa ihjäl?! Du har allt verkar ha empati. Jag är besviken på dig gamle vän. | |
bobo flux | 2012-02-11 22:55 | |
![]() | Men du om någon borde ju veta att källardörren alltid är öppen. Där driver jag min burleska svartklubb i 20-talsstil. | |
Fesebengt2 | 2012-02-11 23:07 | |
![]() | Var där inatt fattar inte att vissa kommer i storm hatt när det är pre-charlston som gäller | |