Spelrum
Giraffen51
Krokodilen4
Elefanten2
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
23
Inloggade80
Mobilspel
Pågående20 227

Forumkategorier

Användare Inlägg  
YlBjörn2008-10-24 00:52
Antal inlägg: 502

Sjukaste drömmen?
Vilken är den sjukaste dröm ni haft (i sovande tillstånd)? En sån som får en att undra vem fan man är egentligen.
(Exempel: att ha vaniljsex med en främling och upptäcka att det är Hitler och att man tycker den där mustaschen är riktigt charmig...:P :P :P)

ryssbrud - Ej medlem längre2008-10-24 00:56
Antal inlägg: 1972

sjukaste sovdrömmen med batapet-tema var när jag drömde att lejonmix skckade presenter och godis till mig, det var liksom en kärleksförklaring.
Han kanske inte håller med irl, men i drömmen var det förjävla fint.
blir varm än i dag när jag tänker på det.
=)

jossananna2008-10-24 00:56
Antal inlägg: 15

Du borde ju föregå med gott exempel och ge ett eget exempel :-)
Jag ska fundera lite.

YlBjörn2008-10-24 00:58

jossananna: gjorde ju det. Hitlerdrömmen är helt å hållet min.

AnnaFlum2008-10-24 01:00
Antal inlägg: 8

Jag klippte tånaglarna på en av mina gymnasielärare och sedan gifte vi oss. Han hade orange frack.

Annars drömmer jag just nu ca en gång i veckan om att den lilla viken som vår sommarstuga ligger vid är full med elaka jättegäddor som pratar teckenspråk. Ibland förvandlas de till sjukt stora monster och ibland till Guran från Fantomen....

Kanske borde träffa ngn och prata om detta...

jossananna2008-10-24 01:04

Ok Ylbjörn, det var bättre. I tonåren drömde jag att jag badade i ett badkar i het buljong med levande grodor som smälte. Någon som kan tolka detta..?

jossananna2008-10-24 01:07

Drömmar är extremt kul. Jag tror att med lite eftertanke så kan jag komma med en massa mycket rubbade drömmar.

YlBjörn2008-10-24 01:10

jossa: smältande grodor? I buljong? Var det skönt eller äckligt?

YlBjörn2008-10-24 01:11

AnnaFlum: Teckentalande elaka gäddor...ja det låter som nåt du borde gå till botten med! Intressant tema.

PappaMonster - Ej medlem längre2008-10-24 01:13
Antal inlägg: 127

björn - marsch i säng.

Ärtan Pärtan2008-10-24 01:14
Antal inlägg: 117

Jag drömde en gång att jag hade väldigt kinky sex med Magnus Uggla.

vindsus862008-10-24 01:15
Antal inlägg: 3785

Jag har två konstiga drömmar som jag drömde samma natt (och som jag säkert nämnt i någon annan tråd här, men det gör detsamma. hehe.)

dröm nr 1: Jag var någonstans för att hälsa på på ett barnhem för missbildade barn. De var missbildade på så sätt att det växte trästubbar från deras ryggar. eller ja, praktiskt taget: barnen var trästubbar. Och jag gick där med en av barnhemmets "ledare" och såg på barnen medan hon lugnt förklarade saker som "och det är här vi slipar barnen varje dag" och där var en stor slipmaskin, med typ en stor snurrande sak som någon människa höll upp ett barn mot så lät det sådär som när man slipar.. tjöt från maskinen liksom. Slipa ett barn! Det var en något konstig dröm. Konstigare dock, var nog...

dröm nr 2: Jag drömde att en från en internetchat fått för sig att han skulle söka upp folk från chatten och döda dem. Jag såg det hela som att det var en film, inte som att jag var del av det hela. och en av de tydligaste delarna av drömmen som jag fortfarande minns var när denne mannen dödat en kvinna och flått henne. Då ville han klä på sig hennes skinn. Så, samtidigt som tre-fyra kvinnor satt på knä på golvet runt honom och slet och drog i kvinnoskinnet för att äta av det så försökte mannen klä på sig skinnet. Skinnet var för litet, så det blev sprickor i skinnet.. som när man gör sönder ett par strumpbyxor.. Och.. jag vet inte, det var helt enkelt något riktigt äckligt med de där kvinnorna som drog i det söndriga skinnet samtidigt som en stor, stor man.. han var väl 190 kanske, försökte dra på sig det.

YlBjörn2008-10-24 01:15

PappaMonster: Du må vara ett monster, men du är icke min pappa.

YlBjörn2008-10-24 01:23

Vindsus: Slipmaskin för barn och flådda kvinnor? Jobbar du på slakteri eller nåt? Hjälp, hur ska man kunna sova nu? XP

jossananna2008-10-24 01:25

Hu vindsus, andra drömmen var som en skräckis. Första drömmen skulle en psykoterapeut jag känner ha en bestämd uppfattning om :-)

Har drömt att mina ben maldes ned i en köttkvarn. Tittade ned i köttfärsen och hittade där mina benknotor, intakta. Sen fick jag genomskinliga glasben istället.

Blev lite förvånad när jag vaknade efter en dröm där jag hade sex med Göran Persson.

jossananna2008-10-24 01:25

Ylbjörn, det var helt ok att bada i buljong, men jag blev väldigt illa till mods över att grodorna smälte.

vindsus862008-10-24 01:32

jag är inte slaktare eller någonting. jag vet inte var jag fick drömmarna från:/

vindsus862008-10-24 01:33

något roligt är ju när man har en dröm och sedan väcks av någonting mitt i natten och tror att drömmen fortfarande pågår. som när jag drömde att syrran hade hiv och jag kunde rädda henne genom att fånga färgglada bubblor som flög runt i luften. jag vaknade mitt i den drömmen och såg färgglada bubblor överallt omkring mig i någon kvart eller så, så jag satt där och viftade med armarna...

Apan Bollo - Ej medlem längre2008-10-24 01:36
Antal inlägg: 993

Jag är lat, orkar inte skriva samma sak igen:
www.betapet.se/forum...am p;page=0

Budalv - Ej medlem längre2008-10-24 01:37
Antal inlägg: 2199

vindsus: Var det inte du som i en annan tråd tipsade om dokumentärerna om div. seriemördare? Dina drömmars man hade vissa drag av Ed Gain ;)

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?