Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 21 173 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-07 12:03 | |
Bästa MP3:en.... Jag hade en Packard Bell 256 Mb förut som jag bytte ut mot en svart iPod nano 2 Gb... Vad har ni? Är den bra? | ||
Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-07 12:11 | |
jag gillar iPod men det är för låg högsta ljudnivå | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-07 12:12 | |
MIN DATOR! :D Haha nej, gillar min iPod förstås. | ||
eurythmech - Ej medlem längre | 2006-05-07 16:24 | |
det är INTE en mp3, det är en mp3-SPELARE, snälla snälla snälla, Sveriges fjortisbefolkning, kan ni sluta inte hänga med? En dator heter inte "data" heller... | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-08 16:39 | |
Du kära Eurytm.., angrip stavfel och svenskafel med rör aldrig teknikslangen! Dessutom så hänvisar snubben till "EN mp3-spelare" genom att skriva "är DEN bra?" och alltså är han fullt medveten om ordets egentliga ursprung. Bu! | ||
Slemet | 2006-05-08 16:57 | |
Jag har en iAudio x5 på 30 gb, den är super! men är egentligen en mediaspelare eftersom man kan se film, visa bilder etc. Men jag säger mp3-spelare om den eftersom jag mest använder den till musiklyssning och musikbank. Tänkte köpa en ipod först men ett stort minus med dem är att man endast kan ta musik från en dator (antagligen för att undvika olagligheter), men det är ju jäkligt trist om man vill ta låtar från en polares dator (då försvinner allt annat man redan lagt in). Min är funkar istället som ett USB-minne och man behöver då inte ha något program för att föra över låtar, snabbt och enkelt!! | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-05-08 17:12 | |
Slemet: i I-Tunes så kan man ställa in så att låtarna inte försvinner, utan finns kvar. Då kan du lägga till nya på din polares dator. Fixas i "Automatiska inställningar", har jag för mig. | ||
Slemet | 2006-05-08 17:45 | |
ok, då har nog inte de som jag känner och har en ipod förstått det.. det är av dem jag hört det | ||
Eureca - Ej medlem längre | 2006-05-08 18:30 | |
eurytmecka, om du kunde sluta vara så stöddig och kaxig så vore det trevligt... Alla förstår nog vad jag menar med MP3, tror inte du det? | ||
madzanta | 2006-05-09 00:55 | |
Skulle nog säga att den bästa jag ägt är en Casio MP3-klocka. Den var klockren (;)) bortsett från att minnet låg på 32MB. Har en Creative ZEN micro nu, funkar helt okay så länge det inte är lite batterier, då hänger den sig lätt. Har en billigare från eBay som funkar helt okay. IMO så har ipod den helt klart renaste designen, men fungerar det (utan att mixa och trixa) att föra över låtar utan itunes? | ||
Lagavolin - Ej medlem längre | 2006-05-09 11:13 | |
den bästa.. både till storlek,utrymme, funktioner och ljud är helt klart IAudio X5 20 gb ...... finns även i 30 gb denna plus ett par koss porta pro... omöjligt att slå | ||
Joebowl - Ej medlem längre | 2006-05-09 17:51 | |
den heter ju lagavulin | ||