Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 21 102 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Pekkis | 2006-06-04 01:31 | |
Grannsämja Grannar som skickar vakten på en när man sitter hemma och sjunger (tondövt förvisso) med sina systrar en lördag klockan 00:30. Är det ok? Nåja, klart det är ok... men är det försvarbart? Icke! Säger jag. De hade kunnat ringa på och be mig sluta sprida min sköna sång i natten, men skickade uniformerade ynglingar på mig i stället. Är det att veta hur? | ||
smurvlan | 2006-06-04 08:41 | |
Jag och min sambo råkade ut för en liknande grej, vi hade en lugn fest hemma och senare blidde vi sugna på karaoke... PLING PLONG Väktare stod utanför. Jag tror att ja garvar ihjäl mig!!! | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-06-04 11:50 | |
Några då som har mer fritid än de behöver....? En ny hobby skulle sitta fint. Hade inga sådana problem, men dock problem med grannen "polisen". Det satt lappar på tame f** allt. En cykel som stog på fel ställe, en barnvagn som stod fel.... någon som kom för tidigt i tvättstugan och en annan lapp till den som var där ett par minuter för sent.... Han VET vems cykel det är, vems vagn, vem som öppnade fönstret osv... men i stället för att prata med dom så var det lappterror. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-06-04 12:03 | |
ja vem e lappen? ett mysterium. hon/han har varit hos mig med | ||
sporten - Ej medlem längre | 2006-06-04 12:39 | |
Jag har problem med pensionärer som bor under mig som inte tål ett dugg. Kan det vara så att deras högsta önskan är att nån i huset spelar för hög musik/lever om så att dom får klaga? | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2006-06-04 13:03 | |
de e nog bara sura att du har högre rank än dom | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-06-04 14:30 | |
Nej, men sporten det är ju de som har för mycket fritid och för få hobbies... | ||
HannaSofia | 2006-06-05 00:46 | |
I min trappuppgång här i Sannegårdshamnen klagar vi aldrig på varandra. | ||
FORUM | 2006-06-05 00:57 | |
på min gata i stan där bor det en gubbe som är läskig han svär skit högt. han är skit läskig. | ||
Pekkis | 2006-06-05 10:46 | |
När kan hyresvärden vräka en, min homie säger att man kan vräkas efter tre prickar. Vi har fått två av grannarna (samma)... Den första när vi var fyra ladies som sjöng Bon Jovis Always (oooouuuu) på en fredagkväll klockan tio. De är helt vansinniga. | ||
Modessan | 2006-06-05 10:59 | |
Vi har en kvinna i vår trappa som flyttade hit för ca ett år sedan. Ett par veckor efter hon flyttat hit stannade hon mig och berättade att hon lämnat in en motion till föreningen om att flytta det nybyggda sophuset. Hon visste inte att det var ett sophus när hon flyttade hit...Dessutom hade vi skorpioner i sophuset och de kommer in till henne...Vid detta laget började jag bli rädd för henne...Sedan säger hon att det är så skitigt i trappan. Det är inte skitigt i vår trappa...Hon visste att det var hennes granne intill med hund som skitade ner...ja, ja..henne ska man hålla sig väl med! | ||
ttoklegi | 2006-06-05 12:35 | |
Lagen säger egentligen en varning om jag minns rätt från min grundläggande juridik.. Så man sitter inte så säkert som man tror. Dock har man besittningsskydd, alltså man får bo kvar tills det finns giltiga skäl att avhysas.. Äh, gå med i hyresgästföreningen och fråga dem istället. De är fantastiska. | ||
bazios | 2006-06-05 12:37 | |
vilka läskiga grannar en del har sj klagar mina grannar aldrig hehe trots att jag festar ibland däremot klagar hyresvärden på mig om barnen under lekt me vatten ballonger..gubben är gammal och galen hans fru me men iaf | ||
super_sober | 2006-06-05 12:42 | |
Våra idiotgrannar kom upp kl 20.30 en måndagkväll och bad oss sänka basen. Då tänkte vi inte så mycket på det, men när vi kom hem från festligheter ute på stan vid 3.30 satte vi på I've been looking for freedom så att hela kvarteret hörde... Efter två minuter kom de igen - oerhört kul! | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-06-05 13:52 | |
super_sober sånt kan va kul ibland. Jävlas helt enkelt! Om man bor i ett hyreshus får man räkna med att man ibalnd hör från grannar och så. Det finns också regler som säger att man får "leva om" fram till 22.00 eller nåt... så då kan man inte få en varning eller nåt, bara för att man sjunger VACKERT eller hur det nu var Pekkis... Om man inte tål att höra fotsteg från dom ovanpå eller musik genom väggen kan man ju flytta till en liten stuga i skogen.... Vi flyttade till ett hus i staden och slipper höra grannar genom väggen. De grannar vi har är pensionärer de flesta och skittrevliga mot både oss och barnen. | ||
JoanFerguson - Ej medlem längre | 2006-06-05 14:03 | |
Vi ställde upp våran kompis feta högtalare i fönstret på hans lägenhet, vred volymen på max och startade en porrfilm. Det ekade över hela Vilhelmina och dom fick ingen varning. | ||
Pekkis | 2006-06-05 14:08 | |
På min gård är det inga porrfilmer som ekar under sommarsolen..... =) | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-06-05 14:40 | |
Filmerna kanske inte behövs....? :-) | ||
mamman - Ej medlem längre | 2006-06-05 14:40 | |
Live i stället??? :-) | ||
Pekkis | 2006-06-05 18:39 | |
Absolut. Det känns som ett lika säkert sommartecken varje år =) | ||