Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 31 |
Mobilspel
Pågående | 21 029 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
bluestiger | 2006-06-14 19:15 | |
Alfapet i fotbolls-vm prosa Fotbollen har en stor skara fans tyvärr dras dessa grupper med en otrevlig svans med lagintresse som ursäkt de möter upp varstans och försvarar sina färger med knogadans långt bort från nån arena och fotbollens paroll att sporten skall förbrödra och ej skapa groll dessa individer sina lags namn nedsvärta med rallarsvingar och sparkar de orsakar så mycken smärta för att bättra på sitt rykte och putsa sin glans de förkläder sig i tweed som döljer matt fajans blueberry ger dom en klädstil casual som ger dessa pugulistiska gentlemän ett fashionabelt skal Fotbollen redan få rubriker så det räcker och blir över att knytas till edra bataljer den knappast behöver varför väljer ni inte en mer undanskymd sport coronne och svälta räv har sen länge glömts bort om ni till mina domäner vill komma och härja jag enligt duellens regler vapen får välja blod, svett och tårar skall flyta i vår lek slå er ned vid bordet för ett parti alfapet ------------------------- ---------------- Om ni önskar se mera, besök gärna min poesi-blogg blogg.aftonbladet.se/2631 / | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-06-14 19:19 | |
Kanonbra!! | ||
bluestiger | 2006-06-14 19:30 | |
Tackar har äntligen fått min röv ur rävsaxen och låtit diktandet bli min framtida led stjärna | ||
nina73 - Ej medlem längre | 2006-06-14 20:36 | |
*ler* suverän !! | ||