Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 58 |
Mobilspel
Pågående | 21 268 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
odin - Administratör | 2006-08-09 13:58 | |
Ned med panflöjtsindianer Alla som tycker de sk panflöjtsindianerna i sthlm city ska bort räck upp en hand :P Ok deras musik _kanske_ kan vara bra första gången, men nu är jag så jäkla trött på dem! | ||
jssfrk | 2006-08-09 13:59 | |
Oldschool-peruanerna är ju ok, men de där som klär ut sig till nordamerikanska indianer kan gå hem och skämmas. | ||
Lyle | 2006-08-09 14:02 | |
Ååh, jag håller med till 100%. *räcker upp en hand*. Efter att de invarderat Uppsala i typ två månader fick jag fnatt när jag såg dem i sthlm. Jag orkar inte! | ||
MrsFlash | 2006-08-09 14:15 | |
Har en fotbollskompis som träffade en panflöjtsindian som raggade upp henne i GBG. Nu är de tilllsammans och har barn ihop. Undrar hur man börjar prata med en panflöjtsindian och blir kär i honom? | ||
Eintoon - Ej medlem längre | 2006-08-09 14:20 | |
Jag räcker upp båda mina händer, och min bob marley-dockas händer med!! (Dock i uppsala, för min del) | ||
Spyan | 2006-08-09 14:36 | |
*räcker upp hand* tillsammans med dragspelsgubbarna i tunnelbanan och pendeltågen. eller dom som sjunger nån utlänsk karaoke på tunnelbanan.... | ||
DanneMann | 2006-08-09 14:41 | |
Samt ungarna/kvinnorna/männen med lappar i tuben. | ||
Bim1964 | 2006-08-09 14:41 | |
Bättre med panflöjtspelande "indianer" än en psykiskt sjuk så står och ylar Carola och Lena Ph låtar som dessutom inte vill ha betalt inte för att han skulle få några pengar heller. | ||
zombiflesh - Ej medlem längre | 2006-08-09 15:55 | |
Håller med om panflöjtarna, men dragspelsjävlarna på tågen är nästan värre tamejfan. Skär i öronen och får mig att vilja begå självmord bara för att slippa höra skiten. Dessutom vill jag bara nämna det galenkristna gänget som står vi plattan och skriker om att de äntligen har mött jesus efter ett liv i synd, mer skrattretande än irriterande egentligen. | ||
Andi E - Ej medlem längre | 2006-08-09 16:42 | |
Jag var i en nordtysk stad för ett par år sedan. Då spelade några panflöjtsindianer en soft version av Scorpions Gorkij Park, kulturell crossover när det är som mest finstämt. | ||
Scandal - Ej medlem längre | 2006-08-09 17:59 | |
Damit, det var nån annan som berättat om det för mig... Hm. Vilket sammanträffande! | ||
pilutta-dej | 2006-08-09 18:05 | |
De finns i Portugal också och förmodligen i hela västvärlden. De ser inte glada ut i ögonen, vad lever de för liv? | ||
HumbleBug | 2006-08-09 18:17 | |
Nä, sluta vara så rasistiska nu. Indianspelarna är ju hur mysiga som helst. | ||
fyllskalle | 2006-08-09 18:36 | |
Visst, panflöjtsindianerna är lite lätt irriterande. Men priset tar nog alla dessa trolltrumsdunkande toksamer som scootrar land och rike kring. På snart sakt varje gatstump står de och småjojkar i sina renskinnsmegafoner. I morse vaknade jag klockan fyra av att ett gäng kortväxta män i hemstickat drog fram någon slags baskaggetrolltrumma och dunkad på som bara fan. Trots att ett dussinta. grannar skrek åt dem att hålla käft så gick de icke att överrösta. Ergo, de fortsatte. I Malmö häromdagen stod en hoper renar på stortorget och förorenade den fina gatstenen. Ditlockade av någon uråldrig jojk hade de sprungit från fjällvattnets stugby kvällen innan. Behöver jag säga att jag fick en hemgjor kniv uppkörd mot halsen när jag försökte bana mig en väg över torget. Nu får det vara nog. Mvh Fyllskalle | ||
smurvlan | 2006-08-09 19:09 | |
jag tycker det är mysigt ... men då bor ju inte jag i stockholm | ||
oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-08-09 20:24 | |
de värsta samerna är svartsamerna. riktigt ruskiga. | ||
Nunnan Green - Ej medlem längre | 2006-08-09 20:38 | |
Håller med oeronbarn! Vi gör allt vi kan här uppe i Norrbotten för att få dem att sluta spela skinnflöjt på renskinn i Stadsparken. Riktigt plågsamt blir det vintertid då renens skinn på grund av kylan byter till D-moll. | ||
Dyslekso | 2006-08-09 20:43 | |
På Medborgarplatsen kan ingen höra dig spela panflöjt...musiken drunknar nämligen i ljudet av afrikanernas bongotrummor. Dag ut och dag in trummar de, i inget annat synligt syfte än att förstärka en gammal kulturell stereotyp. | ||
TopBanana | 2006-08-09 20:46 | |
OK, kom igen nu då! NI får mig att sakna Sverige och Stockholm! SAKNAR faktiskt panflöjtspelarna... men å andra sidan, kanske jag såg bara de riktiga peruanerna, men ändå! Tänk att det kan vara det enda irritat-moment på vägen till jobbet! | ||
Dyslekso | 2006-08-09 21:58 | |
Jaja, vi får väl vara glada att det inte är säckpipor indianerna spelar. | ||