Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 19 994 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
lurmopp | 2012-08-10 16:50 | |
![]() | Datorn kraschar Hej! Jag har en laptop av modellen Lenovo x100e. Nästan varje gång jag spelare Betapet flippar min dator ur och bara stänger av sig helt Ian förvarning. Detta problem händer både när jag laddar datorn då det kan ske upp emot 10 Gånger men även när jag inte laddar datorn sker detta. Finns det någon som har liknande problem? detta är inte kul alls eftersom betapet appen inte har samma rating och jag vågar inte spela på min dator eftersom jag får minustid och detta påverkar min rating mycket negativt. Jag trodde ett tag att datorn blir överhettad men så varm borde inte en dator bli pga en Betapet match. | |
Dambyxor | 2012-08-10 17:39 | |
![]() | Blir datorn väldigt varm? De stänger av sig automatiskt om de blir för varma. Ha inte datorn i knät, utan på en bricka så att det kommer luft under. På sommaren kan det vara bra att ha en bricka med fläktar i som kyler undersida, finns att köpa för ett par hundralappar i alla butiker som säljer datorer m.m. | |
lurmopp | 2012-08-10 17:41 | |
![]() | Jo den blir ganska varm ja okej jag kan testa det och hoppas att det fungerar. Tack för hjälpen! | |
Ölbaronen | 2012-08-10 17:46 | |
![]() | Köp ett laptoppställ m inbyggda fläktar, det gjorde jag, blev kanon. | |
lurmopp | 2012-08-10 17:52 | |
![]() | Jag tror att min dator har inbyggda fläktar, är dock inte helt säker. Det ät verkligen störande när det hände. Det händer även om datorn står på ett vanligt bord Utan duk eller annat under | |
Dambyxor | 2012-08-10 18:20 | |
![]() | Alla datorer har inbyggda fläktar, på laptops brukar de dock vara ganska dåliga eftersom man prioriterar att datorn ska vara liten. Under sommaren räcker inte datorns inbyggda fläktar, och då måste man köpa en datorbricka med extra fläktar | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-10 19:12 | |
![]() | rengöring av fläktar,har man hund eller katt brukar det vara mycket hundhår i dom som gör att den blir varm | |
Sharky68 | 2012-08-10 19:34 | |
![]() | Har stationär Lenovo på jobbet. Kollegorna har laptop som får BSOD (blåskärm) Dom är inte stabila! Program kraschar till o från. | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-10 19:57 | |
![]() | Lenovo är nog inte någon kvalite precis | |
Måns_E | 2012-08-10 20:47 | |
![]() | Jo min ThinkPad är hur stabil som helst. | |
Dammen | 2012-08-11 14:43 | |
![]() | Min dator är en stationär dator som jag alltid har haft stående på golvet till för någon månad sedan. Det var en av de regniga dagarna och när jag plötsligt hörde ett knastrande ljud så trodde jag det var regnet som slog på rutan till dess det small till, blev svart och började lukta rök. Stängde av allt och drog utt samtliga sladdar. Ringde några samtal och kunde samma dag lämna in eländet till en firma. Redan dagen efter var fick jag veta att det var transformatorn som måste bytas ut och efter ytterligare en dag kunde jag hämta ut datorn till en kostnad av 1235 kr. Fick rådet att alldrig ha datorn stående på golvet utan högre upp. Till all lycka blev ingenting annat förstört. Man lär så länge man lever.... | |