Spelrum
Giraffen | 16 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 8 |
Inloggade | 24 |
Mobilspel
Pågående | 21 046 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Lillstölla | 2013-07-22 10:39 | |
Utöya och Oslo Glöm inte bort de liv som gick förlorade. För de som vill ska det visst ske en samling på Sergels Torg, Stockholm idag 15.25. Hedra offren med 3 tysta minuter! <3 | ||
Jusia - Ej medlem längre | 2013-07-22 11:32 | |
<3 | ||
ettena48 | 2013-07-22 19:50 | |
Skulle gärna htlla offren men bor så långt bort. Tänker på dem i alla fall anette | ||
SämstpåBeta | 2013-07-23 13:34 | |
Hedra för mig också, såg Utöya förra sommaren från Akers Brygge...gjorde mig så beklämd. Ska skänka en tanke! | ||
Bitte - Administratör | 2021-07-22 08:43 | |
I dag går mina tankar till de som lever med minnet av det som hände i Oslo och på Utöya för 10 år sedan Vi glömmer aldrig det avskyvärda brottet, både att ta så många människors liv och försöka tysta unga människors politiska och demokratiska engagemang. Det senare lyckades han dock ej med, människors kraft att kämpa för det goda samhället -vi glömmer aldrig Utöya. Bitte | ||
Mollee3 | 2021-07-22 21:55 | |
Minns det som igår. Bara någon dag innan hade jag varit på semester i Norge och vandrat i det kvarter i Oslo, där sprängningen ägde rum. Fruktansvärd händelse. Läste en artikel i Aftonbladet idag, där två av offren, som numera båda ärr journalister, berättade om sina erfarenheter från Utöya med egna ord. Man får en klump i magen när man tänker på hur de måste ha känt sig :( | ||
Bitte - Administratör | 2021-07-23 07:12 | |
Har raderat flertalet inlägg ! Jag tycker var och en av er ska fundera på ordet respekt , vissa inlägg kunde ha fått vara kvar om man bortser från den sista meningen, så därför tog jag bort även dessa . Väljer att även citerar Molle3 "Detta är en tråd där meningen är att vi ska hedra de personer som föll offer för attentaten i Norge 2011. Prata politik (käbbla) kan ni väl göra i alla andra trådar i vanlig ordning? Pinsamt." Bitte | ||
sus50 | 2021-07-23 11:23 | |
Tack för att ni forumvärdar finns, så att det hålls ett hyfsat klimat i forumet. | ||