Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 69 |
Mobilspel
Pågående | 21 237 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
shakespear | 2005-10-12 17:21 | |
Roliga syftningsfel Sydsvenska Dagbladet: Våldtäktsman dömd till 2 år i Eslöv (Fy för att tillbringa 2 år i Eslöv!) 21-åringen anhölls misstänkt för grov stöld av åklagare. (Åklagare är hett eftertraktade på Svarta börsen har jag hört!) Nordvästra Skånes Tidningar: Mannen dog medan kvinnan avled. (Och skillnaden är...?!) Örebrokuriren: Gynekolog hittade knarkgömma. (Var undrar man genast?!) Svenska Dagbladet: Färre gökar i södra Sverige. (Vilket låter märkligt med tanke på hur många barn som fötts hittills i år!) Ingen av de omkomna hade livshotande skador (Istället dog de av...??) U p p sala Nya Tidning: Högsta Domstolen prövar manlig omskärelse. (Tur att man inte är anställd där...) Bergslagsposten: Inga spår efter skidåkare. (Han måste ha flugit fram) Huset som brann ned till grunden blev totalförstört. (Nähä...?) Ölandsbladet: Mindre poliser till Borgholm. (Vad är maxlängden?) Helsingborgs Dagblad: Vi skriver alt dåligare. (Det jör vi vel inte!) Dagens Nyheter: Audis dieselversion av A8 imponerar med sin låga bensinförbrukning. (Inte undra på!!) Expressen: Svältdöd blir vardagsmat. (Vad blir då festmat?) Dagen: Lam pojke bortsprungen. (Hur lam var han sa du?) Aftonbladet: Arbetslösa har rätt till dagisplats. (Då är de ju åtminstone sysselsatta!) Polisen grep torsk i fiskhamnen. (Var hittar man annars torsk?) Storgråtande bedyrade den 30-åriga porrstjärnan sin oskuld. (Yeah right!) Östersundsposten: Krockade med älg på motorcykel. (Åker älgar motorcykel...?) Metro: Yrkesmördare misstänkt för mord. (Vadå, han gjorde ju bara sitt jobb!!) Tre greps för våldtäkt på Finlandsfärja. (Hur stor är sannolikheten att det finns TRE män som tänder på Finlandsfärjor??) | ||
Vingummi - Ej medlem längre | 2005-10-12 17:48 | |
Det var en av mina kompisar som skrev om den där porrstjärnan! | ||
Vingummi - Ej medlem längre | 2005-10-12 17:48 | |
Hur skulle du ha skrivit den där sista korrekt? | ||
Jo-na-tan - Ej medlem längre | 2005-10-12 18:06 | |
Tre greps för våldtäkt ombord på Finlandsfärja typ | ||
Vingummi - Ej medlem längre | 2005-10-12 19:00 | |
VAR greps de? | ||
Achanta | 2005-10-12 19:06 | |
Vingummi . Om du läser meningen ordentligt ser du väl att det var OMBORD på en finlandsfärja ;-) | ||
Vingummi - Ej medlem längre | 2005-10-12 21:59 | |
Det är just det som är frågan...Om de GREPS ombord på en finlandsfärja Eller om de greps FÖR en våldtäkt som ägt rum på en finlandsfärja | ||
Blue Ztar | 2005-10-12 22:07 | |
Kom att tänka på en sak som jag läste på aftonbladet tidigare i höstas. Det är iof inget syftningsfel. Jag kom inte ihåg vad det var men det var iaf "världsberömt i Norge"! | ||
TopBanana | 2007-01-14 14:17 | |
Hahaha! Kan ingen fler, nu har det ju gått så lång tid :o)) | ||