Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
3
Inloggade4
Mobilspel
Pågående20 149

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Rhotheta2016-11-15 16:17
Antal inlägg: 4992

Trumps grodor
Nu har vi fyra år av skandaler framför oss. Donald Trump tänker inte igenom sina repliker. Det kommer att resultera i att han kommer att kalla påven för pedofil, merkel för ful, säga negro, kalla afrika för ett land och många många liknande dumheter.

Posta dessa underverk i denna tråd så kan den som imponeras gå in och läsa vid tillfälle.

Om folk ändå envisas med att fylla övriga trådar med dessa förutsebara alster, finns det nu en tråd att hänvisa dem till.

micro1132016-11-18 17:43
Antal inlägg: 17534

Jag är förvånad över att denna tråd inte är tvåsiffrigt lång - på väg mot tresiffrigt.

Jag funderar lite på om det är media som tiger eller om det är Trump ;)

Rhotheta2016-11-18 18:18
Antal inlägg: 4992

Jag tror inte att vi behöver vara oroliga. Han tillträder inte förrän i januari. Säkert kommer några brandfacklor innan dess.

plinius2016-11-18 19:10
Antal inlägg: 444

att förra påven skulle vara pedofil tror jag. Benedictus XVI

Jag varnar känsliga lyssnare för jobbiga detaljer

www.youtube.com/watc...Qo fKwEEdSw

SämstpåBeta2016-11-30 21:38
Antal inlägg: 1760

En intressant groda är ju den som han har sagt om att han har svenska anfäder, när det visar sig att han i själva verket har tyska.

En annan lite otrevligare blunder är ju denna:

"- Jag skulle kunna ställa mig mitt på Femte avenyn (i New York) och skjuta någon, och jag skulle ändå inte förlora några väljare, förklarar han under ett kampanjmöte i Sioux Center i Iowa, apropå hotet från sina republikanska rivaler.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?