Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 3 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 20 149 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Valtiel - Ej medlem längre | 2016-12-01 19:03 | |
Varför gnäller panikspelare så mycket? Det har hänt flera gånger nu att motståndaren plötsligt och uppenbart sarkastiskt häver ur sig "panik?" eller dyl. mitt under matchen. Vad är logiken bakom detta beteende? Är inte syftet med spelet att vinna, oavsett hur snabb motståndaren är - eller är den biten sekundär i förhållande till "konstformen"? Jag förstår inte riktigt. Min ryggmärgsreflex är förstås att skriva något dubbelt så drygt tillbaka för att ta ner människan på jorden. | ||
Valtiel - Ej medlem längre | 2016-12-01 19:13 | |
Trivs bättre med hets eftersom jag kör med en halvdan pekplatta som försvårar processen att flytta bokstäverna, men ibland vill man ju ta ut svängarna lite. Synd att dessa obstinata mähän ska sabba nöjet. | ||
formulär1A | 2016-12-01 19:25 | |
Du skriver själv "Synd att dessa obstinata mähän ska sabba nöjet", Det är kanske så enkelt som att du sabbar nöjet med spelet för motståndarna? Om det är så att de vill spela panik | ||
magnusito | 2016-12-01 19:26 | |
De vill skylla bort sin uselhet när de är åväg att förlora. | ||
Valtiel - Ej medlem längre | 2016-12-01 19:37 | |
"Sabbar nöjet" hur? Spelet går väl för sjutton ut på att vinna? Om man ser ett intrinsikalt värde i att lägga ut brickorna så snabbt som möjligt samtidigt som motståndaren gör det snarare än poängskörden - är det väl bara att spela klart matchen och hoppas att nästa motståndare är mer inne på ens fetisch? magnus: Delvis, men det har hänt att spelare som varit i ledningen gjort så också. | ||
Valtiel - Ej medlem längre | 2016-12-01 19:38 | |
än i* | ||