Spelrum
Giraffen3
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade3
Mobilspel
Pågående20 452

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Guldplate2017-01-09 09:17
Antal inlägg: 1212

RÄDDA FRÖKEN EMMAS RESULTAT!
Är det någon som vet hur jag får över resultaten från spelet "My Talking Tom" från en windowstelefon (Nokia Lumia) till en android (Huawei Honor 8)?

Jag lyckades få över resultaten när jag gick från android till windows men inte tvärtom.

Jag har spelat upp den till level 150+ och har närmare 25000 i inspelade pengar. Allt för att min kompis dotter ska kunna fritt pyssla om katten utan störningsmomenten att inte ha råd att byta kläder, köpa mat eller möbler o.s.v.

Nu suger det att spelet går tillbaka till level 1 och 350 kronor.

ttiittii - Ej medlem längre2017-01-09 12:59
Antal inlägg: 37631

Innan man flyttar över kortet så finns det en funktion så det går att flytta det mesta,Den heter typ flytta över till ny telefon vet inte om det finns på din telefon.ett himla bök brukar det vara iaf vad ligger på kortet och inte spel ligger inte på kortet.får spela klart det som finns och sedan flytta över.

dinodog2017-01-09 17:51
Antal inlägg: 4973

Du kan alltid kontakta de som gjort appen. Gjorde jag när jag bytte tlf. Då försvann allt på alla spel utom betapet.

Men så helt plötsligt var allting tillbaka igen.

Lill-IT2017-01-10 22:56
Antal inlägg: 31493

Den där flytta över appen sabbade alla mina spel. Apparna flyttades över men nollställdes.
Vet att det berodde på att jag inte hade en susning om vad jag hade för konto på själva mobilen.. eller nåt.
Hursomhelst. Kontaktade admins på spelen. Inte en enda kunde hjälpa mig.
Hoppas du har större tur!

Brolon2017-01-10 23:46
Antal inlägg: 720

Vet inte om det kan hjälpa dig men jag använde ett program som heter cm transfer när jag skulle hämta en app som inte längre går att ladda ner från playbutiken till min honor 8. Vet dock inte om det fungerar i ditt fall!

Guldplate2017-01-11 04:40

Jag testar olika grejer men den vill fortfarande starta från level 1.

Fast jag ger inte upp än. Vad gör man inte för en.fyraåring? =)

Guldplate2017-01-11 04:54

Och nej, hon får inte leka hur leka med min telefon hur som helst. Vi gör ett gäng andra saker också, så som bygger med lego, dansar, leker att jag är draken Spike m.m. My Talking Tom är det enda spelet hon spelar och det vissa stunder.

Ifall någon nu skulle stöna om att barn ska leka "riktiga" lekar och inte sitta framför dagens alla tekninska prylar.

dinodog2017-01-11 07:56
Antal inlägg: 4973

Är väl jättebra att hon lär sig hantera en dator/padda/mobil. Tror alldeles säkert ni gör massor med andra kuliga grejor.

Men jag tror att du ska kontakta My talkning Tom måste väl finnas ett ställe i appen, där man kan ställa frågor finns ju i alla appar så gott som :)

vassatassar2017-01-13 15:50
Antal inlägg: 204

Eftersom man inte har någotsomhelst konto på Talking Tom så är det nog extremt svårt att flytta och få med framstegen till det nya. Tala med supporten för spelet.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?