Spelrum
Giraffen | 1 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 1 |
Mobilspel
Pågående | 20 452 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Valtiel - Ej medlem längre | 2017-02-06 12:03 | |
Fråga om rating Hej Märker att förvånansvärt många med 1000-1500 i rating tidigare (2011-2012) varit långt över 2000, ibland till och med 3000. Har dessa spelare plötsligt blivit mycket "sämre"/oseriösare eller var det mycket lättare att anskaffa hög rating förr i tiden? | ||
klobba2 - Ej medlem längre | 2017-02-06 12:50 | |
Bra fråga, kanske det. hade nästan 2000 som mest men aldrig varit i närheten senare. | ||
dinodog | 2017-02-06 14:47 | |
Tror det beror på tur/otur med bokstäverna. Jag har några som jag spelar mot hela tiden. En del av dom vinner 8/10 jag har sådant oflyt med bokstäverna. De börjar ett spel med en rullning på 300 poäng och därefter rullar det på. Sedan har jag en som utmanar mig hela tiden som jag vinner över så gott som jämt. Jag rullar flera gånger oftast i ett spel. Min rating åker hiss upp och ner, men jag spelar mot alla oavsett rating, eftersom jag gillar att spela vinner jag är det en bonus. | ||
SvartaOliver | 2017-02-06 17:18 | |
Min rating åker också hiss upp och ner, mest ner. Det var lättare att höja raitingen för ett par år sedan. Min känsla är att spelarna blir skickligare hela tiden. | ||
Fesebengt2 | 2017-02-07 08:55 | |
Kan det bero på spel i mobilen? När man spelade i datorn så valde åtminstone jag att bara spela mot personer med samma rating eller mer. Samrått man spelade ett spel i taget och koncentrerade sig på det. Idag när jag spelar "matcha min rating" får jag ibland spelare som har ca 300 under mig. Om de under spelet går ner lite och jag upp lite och de vinner upplever jag det som att man förlorar väldigt mycket rating. | ||