Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 19 |
Inloggade | 46 |
Mobilspel
Pågående | 20 333 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MagicaDeHäx | 2017-03-08 19:16 | |
Är ingen glad här? Jag tycker det är skitroligt att spela. Kör ofta huvudet rakt in i väggen och förlorar så det skvätter om det. Men jag är glad. Hur många andra glada finns det här? Det känns som om spelet gäller liv och död ibland, och att man liksom glömt bort det roliga. - Vad tänker du? | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-08 19:22 | |
Håller med Dig, Det är några som tycker det är på liv och död. Bryr mig inte i det.jag är glad ingen kan rubba mitt mående iaf inte på betapet | ||
Rabiesvaccin - Ej medlem längre | 2017-03-08 19:44 | |
Tycker spelet är lite trevlig förströelse. Vinner ibland, förlorar lika ofta. Liv och död gäller det inte...:) | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2017-03-08 19:54 | |
Spelar inte alls här längre,spelet börjar bra efter en stund börjat det lagga går aldrig att spela klart en match,lite irriterande. | ||
Gautama | 2017-03-08 20:12 | |
Hur upplever du att människor här inte är glada? Säger de det? Jag är för det mesta på bra humör men självklart så spelar jag för att vinna. Kan svära och tjura ihop för mig själv här hemma men självklart så uppför jag mig mot den som jag spelar mot. Jag upplever de flesta som jag spelar mot som positiva och glada trots att de ibland ligger under. | ||
volpe1964 - Ej medlem längre | 2017-03-08 20:17 | |
Jag har jättekul när jag spelar, många otroligt trevliga och roliga motståndare :) | ||
Silverram - Ej medlem längre | 2017-03-08 20:46 | |
Spel har startat. hh spelar - spelet slut tt Säger det något om mitt humör? Oftast spelar jag när jag inte har annat o göra. Oavsett humör. | ||
Gautama | 2017-03-08 21:12 | |
Haha, typ så ser mina matcher ut också Silverram. Just därför som jag undrar hur man upptäcker att någon är på dåligt humör. Jag gillar inte att chatta iofs..., jag pysslar ofta med annat under tiden, typ kollar tv. | ||
greentea - Ej medlem längre | 2017-03-08 21:30 | |
Jag brukar vara på ganska bra humör när jag spelar och är ingen dålig förlorare heller. Jag brukar alltid heja på min motspelare, bara ngn enstaka gång som jag glömt, eftersom jag tycker det tillhör vanligt hyfs och något jag uppskattar själv. Kan dock bli upprörd om ngn visar sig arg eller otrevlig emot mig. Men jag försöker att inte gensvara med samma mynt, väljer ibland att inte svara alls. | ||
Mormodern49 | 2017-03-08 22:27 | |
Jag har bara träffat glada ock trevliga att spela med , aldrig råkat ut för att någon tråkig spelare | ||
MagicaDeHäx | 2017-03-08 22:27 | |
Ibland - långt ifrån alltid - kan jag skriva något ord eller lite allmänt tjafs under spelets gång. Det jag uppfattar som lite surt är när man inte får något svar alls då, inte ens ett gladtecken eller ett "mmm". Men det kanske är för mycket begärt...? | ||
Mormodern49 | 2017-03-08 22:30 | |
Sådant reagerar jag inte alls på , en del ber om ursäkt för att de inte uppmärksammat mitt Hej ! | ||
kryddeluntan | 2017-03-08 22:38 | |
För det mesta är jag glad. Vill någon chatta så är det ok. Jag brukar berömma motspelare som lyckas med ett " snyggt spela" eller annat. Det är sällan jag möter sura spelare och dem struntar jag i. | ||
med | 2017-03-08 23:21 | |
Aldrig sur | ||
jeanette78 | 2017-03-09 00:01 | |
Jag älskar detta spel om det inte vore för en hel del äckliga gubbar som är typ 70 och är mycket yngre Så jag funderar på att sluta spela Sen blir vissa sura om man inte spelat på någon timme Va är problemet Spela med nån annan sålänge | ||
Gautama | 2017-03-09 00:08 | |
Det där med äckliga gubbar och snuskpratare har jag inte förstått mig på. Jag har spelat här i 10 år och har mött högst 5 personer som betett sig riktigt illa. Och om någon vill flirta så bryr jag mig helt enkelt inte, absolut bästa effekt. Hur kul kan det vara att prata med någon som inte svarar. | ||
jeanette78 | 2017-03-09 00:16 | |
Var finns spelrummet ? Vissa skriver favorit spelrum grisen Hur kommer man in i dom rummen ? Någon snäll som vill svara ? | ||
Der Eimer - Ej medlem längre | 2017-03-09 02:31 | |
Du spelar bara på mobilen antar jag, jeanette? Spelrummen finns på websidan. www.betapet.se. Testa att spela där också, man kan välja olika tidsinställningar i spelen så det blir en kamp mot klockan också. Och jag uppfattar de flesta som glada! Folk som är korta i tonen kanske bara föredrar att spela i stället för att chatta. | ||
Beata72 | 2017-03-09 11:44 | |
Hej. Jag är ny Betapet spelare. Tycker dom flesta är glada och trevliga som jag spelat med Jag gillar och "chatta" vilket inte alla gör och respekterar deras val, men tycker man ska säga Hej och tack för match i alla fall! Ha en fin dag!! | ||
ValKnight | 2017-03-09 20:36 | |
Finns omgångar som är rena öken rent utsagt. Med bokstäver som hämtade ut hin håles bakdel. Då är det riktigt tradigt. | ||