Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 14 |
Inloggade | 38 |
Mobilspel
Pågående | 20 082 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Tindris | 2017-08-07 18:38 | |
Jobbigt när du reser Vad stör du dig på när du reser med buss/tåg/flyg? Åkte snabbtåg med valet "Tyst Avdelning" Och där sitter en barnfamilj med busiga barn och en mamma som gapar på dom (Gillar dessa små, inte deras fel att de inte sitter där dom borde) 2 andra vuxna sitter och konverserar och skrattar högt.. OCH toaletten är i den tysta avdelningen så folk springer och öppnar dörren från båda håll! En stackare är sjuk och Kräks länge o väl, går ut och stänger inte toadörren efter sig.. hålla andan, glömma att man skulle passa på att vila i den "tysta vagnen" Vad är det folk inte fattar? | ||
lolololololo | 2017-08-07 19:46 | |
Låter nästan som ett skämt, Tindris! Jag hatar när den framför fäller tillbaka sitt säte på flyget. Jag är ganska tjock och på flyget är det redan så trångt! | ||
klobba3 | 2017-08-07 20:29 | |
Allt och alla därför reser jag sällan, 2005 senast eller sist | ||
Captain Ahab - Ej medlem längre | 2017-08-07 21:05 | |
Jag reser enbart med egen bil. Helst nattetid då alla dårar håller sig hemma | ||
Valtiel - Ej medlem längre | 2017-08-07 21:40 | |
Alla som låter onödigt mycket. | ||
Tindris | 2017-08-07 22:01 | |
lolololololo ja det kändes som ett skämt, tur jag bara skulle åka i 2 timmar, det är så många som är såå hänsynslösa.. Dom som ska resa sig hela tiden så man får flytta på sig (om man sitter ytterst) som ska köpa kaffe mer än en gång, gå på toa, hämta något i väskan som ligger ovanför (på tåget) | ||
Lill-IT | 2017-08-07 22:08 | |
Köer. Värme eller kyla.. dvs när aircondition eller värmare inte fungerar. Vitlöksstank, svettstank, parfymstank, hostningar och nysningar som sker rätt ut i luften. Folk som pratar högt och länge i mobil. Personer som sätter sig bredvid mig, fast det finns gott om platser.. och dessutom vill prata. Gaaahh! Hatar att flyga. Är livrädd, men gör det ändå ibland. Det känns seriöst som om jag ska dö. Buss kan vara ok. Men blir lätt en mardröm. Tåg är ganska bekvämt. Oftast. Tar mig helst fram i min egna bil. | ||
Tindris | 2017-08-07 22:20 | |
Just det på tal om stank, den unge mannen som satt jämter mig stank så innibombens mycket fotsvett så jag var nära att säga till honom, men det kan man ju göra heller, "ursäkta men fy vad du stinker tåbira, kan du byta vagn eller slänga ut dina skor genom fönstret och gå in o skrubba fötterna i handfatet" :-O | ||
markoolio5 - Ej medlem längre | 2017-08-08 21:10 | |
Barn. | ||
ZvarZ | 2017-08-08 21:59 | |
När personen bakom stöter i ryggstödet med knä/fot en miljard gånger eller greppar tag i ovandelen av det (plus några hårstrån från mig) för att resa sig eller sätta till sig.... | ||
volpe1964 - Ej medlem längre | 2017-08-08 22:05 | |
Långa förseningar. | ||
Bitte - Administratör | 2017-08-08 22:09 | |
Det absolut jobbigaste är vuxna berusade människor Bitte | ||
Tindris | 2017-08-08 23:10 | |
Ja verkligen, fulla människor i trånga utrymmen som tex en buss, det är obehagligt och jobbigt! Och dom som sitter precis jämter som skrällhostar och snyter sig i ett. | ||
toonfisken | 2017-08-08 23:36 | |
Folk som pratar i telefon hela resan .Högljutt ! | ||