Spelrum
Giraffen | 13 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 17 |
Mobilspel
Pågående | 20 116 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Jelenas77 | 2017-08-25 10:56 | |
Sluta! Jag spelar bara betapet med min man och min syster. Ibland kan det hända att jag spelar med någon random-person men varje gång påminns jag lika snabbt om varför jag bara spelar med folk jag känner. NEJ, jag är inte intresserad av något flirtande här, NEJ, jag vill inte höra något om hur söt jag är, eller att man saknat mig. NEJ, jag vill inte höra om frågor ifall min man vet att jag spelar med andra. Jag spelar gärna med andra men thats it! | ||
Valtiel - Ej medlem längre | 2017-08-25 11:10 | |
Borde finnas en funktion för att inaktivera chatten. | ||
Jelenas77 | 2017-08-25 11:23 | |
Ja, faktiskt! | ||
Catta66 | 2017-08-25 12:05 | |
Orka ge alla idioter uppmärksamhet i forumen. | ||
bitley - Ej medlem längre | 2017-08-25 13:42 | |
När jag kör ut på E4:an tänker jag ibland att vad skönt det vore om den var helt tom på trafik. När den är full med trafik gör jag å andra sidan helt fel om jag tänker att alla andra är idioter. Som förare så fokuserar jag på min grej och låter andra köra sin grej. Vill jag prata om läget med nån på bensinmacken så finns det såna som vill det. Andra vill inte. Då pratar jag inte med dem. Ta't lugnt. | ||
Bellarom | 2017-08-25 15:50 | |
Förstår inte problemet. Det är ju bara att strunta i att kolla chatten om man inte vill chatta. Hur svårt kan det va ! | ||
Tindris | 2017-08-25 18:28 | |
Fattar heller inte, det är så lätt att ignorera.. | ||
Tindris | 2017-08-25 18:38 | |
Har du verkligen fått frågan mer än en gång "vet din man om att du spelar med andra?" och hur vet männen att du är gift, berättar du det? Tips! du skulle må bäst av att vara så anonym du bara kan på nätet ;) Sen spelar nog de flesta med okändisar hela dagarna.. | ||
Bitte - Administratör | 2017-08-25 20:18 | |
Ni som upplever det otrevligt säg till mig via meddelande så får jag kolla , det kan ju vara samma personer som håller på hela tiden och det är inte OK Bitte | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.