Spelrum
Giraffen | 6 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 10 |
Mobilspel
Pågående | 19 705 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Mouche - Administratör | 2018-01-07 13:15 | |
Saker jag vill förstå mig på... Det finns saker och ting här i livet som jag verkligen skulle vilja förstå mig på men som jag ändå inte tycks klara av, detta trots att jag verkligen försöker! Kvinnor t.ex...Jag förstår mig inte på kvinnor? Förstår sig kvinnor på män tro? Vet de att vi kan bli ledsna även om vissa av oss inte gråter. Använd tråden till att dela med er av vad Ni önskar att ni kunde förstå er på. | ||
nitrometan | 2018-01-07 13:33 | |
Du är inte ensam.. Önskar att jag förstod mig på människor som inte förstår regler i allmänna utrymmen.. Tvättstuga osv | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-01-07 13:35 | |
Önskar jag kunde förstå mig på alla knappar i bilen...men det kommer aldrig att ske | ||
Tindris | 2018-01-07 13:44 | |
Förstår mig inte på hur människor kan sopsortera så dåligt, först spara/sortera men ändå vräka i papper bland metall och metall där det ska vara plast? då är det ju bättre att trycka ner allt i hushålls-soppåsen. | ||
Tindris | 2018-01-07 13:47 | |
Förstår mig inte på folk som står i en kö och röker.. eller dom som står och suger in det sista av ciggen vid en port eller ingången till en affär, blåser ut det sista i nyllet på folk och tar med sig halva molnet in..tvi! | ||
Bitte - Administratör | 2018-01-07 14:21 | |
Finns mycket jag skulle vilja förstå mig på som livet , hur andra tänker och faktiskt i den frågan andra kvinnor. Bitte | ||
nitrometan | 2018-01-07 14:40 | |
Läs John Gray's Män är från Mars, Kvinnor från Venus. Den är upplysande | ||
MiaFredrika | 2018-01-07 14:50 | |
Jag skulle vilja förstå varför det är dyrare att boka en enkel flygbiljett än en tur/retur, och dessutom mycket krångligare resväg. | ||
Jelenas77 | 2018-01-07 15:55 | |
Skulle vilja förstå mig på rasister, människor som anser att de måste armbåga sig fram i livet och när man ställer sig mitt i gången på bussen bara för att kompisen sitter just där trots att det är helt tomt längre bak. | ||
Tindris | 2018-01-07 16:35 | |
Jag vill förstå mig på en del Sverigeturister som kommer hit med sin rasism och svennehat, som vill förstöra, klagar gnäller och knuffar sig fram.. blänger med hatiska ögon, vill nästan döda dig. Sånt är obehagligt och väldigt svårt att förstå sig på. | ||
Mormodern49 | 2018-01-07 17:27 | |
Vill förstå mig alla dessa gängbildningar av krimenella arter . Varför måste de döda varann skjuta eller knivskära varann ? | ||
Mouche - Administratör | 2018-01-07 19:13 | |
Mormodern49: Min bästa kompis brukar lite krasst kalla det för "självsanering" när de har ihjäl varandra. Låter hemskt men om man ser lite mer noga på saker och ting så stämmer det faktiskt! Vi vanliga människor kommer aldrig att kunna förstå sådana individer eftersom det "takes one, to know one"! (Man måste vara sådan för att förstå) | ||
MiaFredrika | 2018-01-07 21:18 | |
Jelenas77: När det gäller det där med att stå mitt i gången på bussen så tror jag att det handlar om själviskhet och att man är helt uppfylld av sig själv. Man bryr sig inte om andra (medvetet eller omedvetet) utan tänker bara att "jag vill stå här, så då står jag här". Ibland tror jag inte ens att såna människor förstår att det skulle vara ett problem, eftersom de är ju nöjda. Samma sak gäller människor som går tre bredvid varandra med barnvagnar på trottoarer, eller som stannar precis utanför dörren till en affär etc. Det är min teori i alla fall. | ||
Jelenas77 | 2018-01-07 21:36 | |
MiaFredrika: Visst kan det vara så men nog irriterande. Problemet är bara att vissa gånger man står och väntar på bussen har den åkt förbi pga att den är proppfull med folk längst fram och ingen velat gå längre bak trots tomma platser. Är tacksam över att det inte har hänt då min son med autism varit med. Det hade varit katastrof på alla sätt och vis! | ||
vigren | 2018-01-07 21:44 | |
Aktiehandel | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-01-07 22:35 | |
Tror det är lättare för kvinnor att förstå män.En för män att förstå kvinnor. Kvinnor är svårare en män ganska mycket svårare.Kvinnor lagrar det som hon tycker är oförrätter män förstår inte att dom sårar alltid. Kvinnor kan vara ulvar i fårakläder.kvinnor är ganska elaka och själviska inte alla men många | ||
MrsBlah | 2018-01-08 09:37 | |
Jag skulle vilja förstå mig på hur folk som slår sina barn fungerar i huvudet. Hur dom kan med att se sig själv i spegeln och sova gott om natten. HUR kan dom med att dom försvarslösa barnen, som är helt beroende av sina vuxna, går sönder inuti! Att se mitt barn ledsen är det absolut värsta, så jag kan inte begripa hur man kan skada sitt kött och blod och inte tycka att man gör fel! | ||
Zergling | 2018-01-08 13:27 | |
Ja, de som plågar barn och djur har jag svårast att förstå. | ||
mz_lzrd | 2018-01-08 13:46 | |
Zergling, jag vill inte ens förstå hur de tänker. Jag vill inte kunna se in i deras värld, den måtte vara ett ohyggligt ställe. Vad gäller att förstå sig på kvinnor och män så tror jag mer på att försöka förstå sig på individer. Det är svårt nog. Men att generalisera tror jag komplicerar mer än det underlättar. Går man och väntar sig att kvinnor är/ska vara på ett visst sätt för att de är kvinnor så tror jag man hamnar fel. Men jag skulle gärna vilja förstå mig på kaniner. | ||
Jelenas77 | 2018-01-08 13:58 | |
Jag skulle vilja förstå mig på ekvationer! | ||