Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 40 |
Inloggade | 87 |
Mobilspel
Pågående | 20 017 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Glenn Skifs | 2018-05-05 22:14 | |
Älska din nästa Det finns så många hårda ord omkring oss. Låt oss tillsammans bidra med en mänskligare värld. Skriv din kärleksförklaring till personen under och boosta, boosta, love boosta. Ja! Alla behöver höra ett sant och vänligt ord. Jag börjar. Du som kommer här efter mig...din hud är som mango. Dina ord är som efterlängtade fingertoppar rakt i min mörka själ. Eller så är du som en vanlig ostsmörgås när man är hungrig. Ja, du är en blomma på kärlekens äng och du säger att jag är din jordfräs. Tack för att du finns. | ||
vigren | 2018-05-05 22:23 | |
Att du kunde träffa såå rätt Glenn Skifs! Jag kan inte alls vara lika poetisk ... Du som kommer här efter mig ... är helt vanlig, vänlig och alldeles alldeles underbar. Din personlighet tilltalar mig på alla plan, du är en som man kan lita på och tycka om. Fortsätt att vara den du är och ta hand om dig! Kram! | ||
ttiittii - Ej medlem längre | 2018-05-05 23:40 | |
Underbara finaste Du.som sammet har Du lindat in mitt hjärta Du är luften jag andas.Du är det finaste av allt fint. Älskar Dig bortom stjärnorna och tillbaks. Utan Dig slutar mitt hjärta slå. Du förgyller mitt liv.Du är mitt guld mitt allt min kärlek | ||
greentea - Ej medlem längre | 2018-05-06 20:16 | |
Du är en vacker själ! Din närvaro är unik! När du kommer in i rummet blir det genast lite varmare, fortsätt vara dig själv! kram | ||