Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 21 052 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
fredray | 2020-04-29 14:36 | |
Cykla enhjuling! Det är för mig en gåta varför inte fler cyklar på ett hjul, enhjuling eller på engelska unicycle. Det är tre veckor sedan jag skaffade detta fortskaffningsmedel och det har totalt revolutionerat mitt liv. Total intensitet, varje sekund en förhandling med verkligheten, utmaning i underlaget, balansen, musklerna i bålen och låren och knäna jobbar, vilar, jobbar... Det är helt otroligt att i vuxen ålder lära sig bemästra något helt nytt. Varje gång jag tar ut hojen en liten gnutta oro att det ska gå sämre än senast, men varje gång åter har jag utvecklats, klarat den där omöjliga uppförsbacken, den där knixiga stigen, cyklat helt avslappnat flera km. För tre veckor sedan kunde jag inte ens komma upp på den. Hjärtat sjunger lovsånger, kan inte tänka på annat, måste ut på enhjulingen igen, kollar väderprognoser, läser forum, ser på youtube. Idag har jag cyklat 21km, rekord. Virus, ekonomisk krasch och alla annan skit kan lämna mig i fred. Det är jag på enhjulingen som susar genom våren och Halmstad:) | ||
Mollee3 | 2020-04-29 14:49 | |
Låter ju onekligen som en hit. Kanske blir en ny fluga efter detta lovordade inlägg | ||
Mouche - Administratör | 2020-04-29 15:16 | |
Det är bara så roligt och nyttigt är det också! =) | ||
spretighand - Ej medlem längre | 2020-04-29 15:17 | |
Vilket härligt inlägg du har skrivit! | ||
Lill-IT | 2020-04-29 17:06 | |
Låter härligt. :) Men det är inte helt fel med vanlig cykel heller. Speciellt nu på våren när den plockats fram ur sitt vinteride. | ||
wildman | 2020-04-29 18:29 | |
Om jag ser dig i Halmstad ska jag tuta och vinka :-) | ||
fredray | 2020-04-29 23:30 | |
#Lill-IT: Har svårt se mig själv igen på vanlig säkerhetscykel (tvåhjuling). Men visst, kan va bra för ren transport. #wildman: Va trevligt, tror jag är på nivå att klara både en tutning och vinkning utan mista kontrollen nu. | ||
Bitte - Administratör | 2020-04-30 14:14 | |
Finns som med stödhjul? Behöver nog detta till att börja med Bitte | ||