Spelrum
Giraffen38
Krokodilen2
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
37
Inloggade77
Mobilspel
Pågående21 019

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Mollee32022-02-13 20:29
Antal inlägg: 1555

Småsaker (och storsaker) som både glädjer och retar Dig
Denna tråd är alltså en sammanslagning av två av Betapets mest uppskattade trådar på forumet genom åren. Vi människor är ju ändå komplexa varelser, som kan känna flera olika känslor samtidigt.

Ett exempel på detta, skulle kunna vara den där gången då min kompis skickade iväg mig för att köpa en lott till en av dennes klienter, och det sedan visade sig att lotten jag valt ut innehöll en vinst på 50.000 kronor! Blev såklart väldigt glad över att en äldre människa fick 50.000 kronor mer i plånboken. Samtidigt kändes det också lite snopet, att den enda gången man har tur nog att välja ut en sådan lott, så är det självklart inte en själv som får ta del av vinsten

riwinx2022-02-19 08:15
Antal inlägg: 417

Jag drömde på natten en gång...eller rättare sagt på morgonen, när jag sov, att jag vann 35 miljoner på Lotto. Det var ju jätteroligt...ända tills jag vaknade och jag inte längre var så där ekonomiskt oberoende.
Det knasiga var att jag somnade om och drömde samma dröm IGEN! ...hoppsan!! :-)

Minibitt2022-02-22 17:31
Antal inlägg: 2118

Det har kommit massor med äcklig snö här. Igår när jag kom ut på morgonen hade min underbara grannfru skottat min uppfart och senare snösträngen. Jag minns med fasa när det kom så här mycket äcklig snö i december. Det var på mitt förra boende. Jag slet med min ömmande med kropp och tre killar i trettioårsåldern, som var klara med sin
snöskottning stod och glodde på mig. Nästa gång hade jag flyttat, som tur är. Jättemycket äcklig snö. Jag hade sålt mitt hus och åkte ner för att skotta. Mina yngre grannar for förbi två gånger utan att låtsas se mig. Jag är så stolt över alla de gånger jag och min man hjälpte våra äldre grannar och att det fortfarande om, än få, finns hjälpsamma människor.

Förvildad - Ej medlem längre2022-02-26 21:52
Antal inlägg: 3

Stocholm idag! Sol, skridskoåkning och fika utomhus med vänner. Retar mig på att dagen slutar för tidigt, jag är sååå trött!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?