Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 755 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Glenn Skifs | 2024-12-11 07:36 | |
Det lackar mot helg Helgen är min favorithelg på hela året. Och jag vill passa på att mitt i alla helgförberedelser önska alla betaspelare en riktigt god helg. Idag ska jag beställa ett stycke helgkött på cirka 3,5 kilo. Det ska bli så gott att äta en stor köttmacka med senap på. Helgklapparna beställer jag på nätet. Hatar att springa omkring i helghandeln. Visst, det är ju inte som förr när man trodde på helgtomten, men Glenn Skifs har tillräckligt mycket barnasinne kvar så att det räcker fram till helgafton. Så god helg alla vänner! Hur tänker du fira helg i år? | ||
Pötifar | 2024-12-11 12:52 | |
Julen: en liten stund hos barnbarnen, sen ut på restaurang för att utan för mycket jobbig släkt äta ett exklusivt julbord vars rester man därefter slipper. Nyår: med några få utvalda vänner som är lika kvällströtta som maken och jag. Dvs en helt perfekt jul- och nyårshelg där det jobbigaste är bortplockat. Och ingen j-a gran ska vi ha. | ||
Pötifar | 2024-12-11 13:14 | |
Och ingen julskinka heller! Hoppas fler skippar den, eller i alla fall skippar fabriksgris. Tyvärr är det svårt att få tag på bra skinka från "glada grisar", fjolårets som jag kom över hade varit fryst och var därtill torr och tråkigt, så då kan det lika gärna vara. | ||
vigren2 | 2024-12-11 18:50 | |
Jul hos dottern i år ... Så här hemma blir det jul light! Tomteparaden får fortsätta att sova och en gran får fortsätta att växa i skogen. Blir som vanligt en salig blandning av maten med 3 vegge och en glutenintolerant, inga problem när man är på hemmaplan men kan bli spännande i ett pyttekök i Malmö...! LIte tidigt men, God Jul på er! | ||
bobmarleyman | 2024-12-11 19:09 | |
Jag bjuder på en helg dikt för den medvetne historikern: Kung Carl den unga hjelte, han stod i rök och dam. Han drog sitt svärd från bälte och bröt i striden fram. Hur Svenska stålet biter kom låt oss pröfva på. Ur vägen, Moscoviter! Friskt mod, I gossar blå! Njut av mackan Glenn medan du kan. De som står bakom det svenska stålet må icke hindra mig från att yppa sanningen så jag önskar dig God Jul och med en förhoppning att julskinkan smakade fint. | ||
else-marie | 2024-12-14 14:47 | |
Bilen firas med barn o barnbarn | ||
else-marie | 2024-12-14 14:47 | |
Julen ska det stå firas med barn o barnbarn | ||
Fira | 2024-12-14 17:46 | |
Det lackar mot jul och tänker på dom som ingen har att fira med. I år gör jag ett ideellt arbete och kommer hjälpa till på Stadsmissionen. Jag kommer hinna fira med familj också. | ||
Glenn Skifs | 2024-12-15 08:32 | |
Jag ska också hjälpa till på Stadsmissionen. Förutom att de får en rejäl dusör varje år så ska jag koka gröt och så… | ||
Fira | 2024-12-15 10:07 | |
Trevligt Glenn, då ses vi tror vi har samma Stadsmission. | ||