Spelrum
Giraffen | 47 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 21 209 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Maybach | 2007-01-23 17:40 | |
Shark tv3. Var det någon annan än jag som såg TV3's nya serie Shark förra veckan? Jag var själv något skeptisk innan men tyckte att den var mkt bättre än väntat. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-01-23 18:12 | |
Helt OK serie.. | ||
Knevert - Ej medlem längre | 2007-01-23 18:31 | |
James Woods är mitt favorit äckel | ||
Maybach | 2007-01-23 19:39 | |
Håller med Knevert. | ||
sakoline | 2007-01-23 21:18 | |
USCH säger jag efter att slött sett nästan ett... Sådär överamerikanskt "perfekt" och så hårt att den åtalade börjar gråta... Avskeda och förlolämpa anställda inför andra, vad är det för stil? Visst är de säkert hårda där på andra sidan havet men särskilt impad av honom blir jag inte. Nej, aldrig mer. Töntigt och orealistiskt. | ||
Maybach | 2007-01-30 16:58 | |
På vilket sätt är det orealistiskt Sakoline? | ||
MrsFlash | 2007-01-30 20:04 | |
Jag har inte sett programmet, men jag har fastnat för "No, I wont let down, not I wont let down" - radioreklamen! | ||
Dyslekso | 2007-01-30 20:37 | |
Måste spana in den nya kriminalserien Höök på Svt: "Svensk kriminalserie från 2007. Eva Höök har just blivit befordrad till chef vid Länskriminalen i Luleå, en tillsättning som provocerar en del av hennes manliga kolleger. Hon är ensamstående mamma till tonårige Lasse och får det inte helt lätt att kombinera karriären med ett fullödigt föräldraskap. Del 1 av 12. Brutala våldsdåd skakar traktens invånare, någon torterar sina offer innan de mördas. Polisen söker förgäves efter mönster medan nya offer hittas. Mördaren gäckar Eva Höök och hennes kollegor ända tills det ögonblick då Evas egen familj tycks vara hotad." Hahahahahahahahahaha! | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-01-30 21:26 | |
SKIT, liksom det mesta nya serierna som börjar nu på TV, han försöker ju vara nån han inte är och regisören försöker framhäva snubben som om han vore en superhjälte, så jääävla mycket skit som kommer nu på tv, tacka vet jag heroes , prison break o weeds :P | ||