Spelrum
Giraffen | 55 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 83 |
Mobilspel
Pågående | 21 231 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
TopBanana | 2007-01-27 15:22 | |
Varför ingen varning när man blivit avkopplad? Undrar varför man inte kan få en varning på något sätt när man blivit avkopplad. Händer mig ganska ofta, speciellt på sistone att jag väntar på att motståndaren ska lägga, hans/hennes tid rullar på på min skärm, men så visar det sig att jag blivit avkopplad och måste logga in igen. Vore bra om man kunde se det på något sätt; t ex att tiden stannar, så man kan koppla upp sig så fort som möjligt. | ||
Pekkis | 2007-01-27 15:30 | |
Aha, det händer mig med jämna mellanrum. Så jag önskar också den funktion Top Banana efterlyser. | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-01-27 18:10 | |
avkoppling e trevligt... men nerkoppling kan tyvärr ej visas eftersom du då ej syns från servern. Hur skall den kunan skicka ett sånt meddelande då han ej vet var du är? | ||
Nemi | 2007-01-27 18:40 | |
Problement att ha en instabil uppkoppling är ju att man blir nedkopplad, och är man nedkoppplad är det svårt att få ett meddelande om det. Tyvärr. | ||
KillerCow | 2007-01-27 19:39 | |
Händer mig stup i kvarten :) Om jag misstänker en ostabil lina så har jag ett extra fönster uppe med nån tidning där jag kan klicka på artiklar. På detta sätt kan jag upptäcka vid misstanke om långsam motpart eller strul med egen lina vad det beror på :) | ||
Angelica85_ | 2007-01-27 20:22 | |
Jag blev nyss nedkopplad, jag förstod det då motståndarens tid fortsatte ticka på efter dragtiden var slut så jag stängde rutan och gick in spelet igen och då laddades spelet till en tidigare del av spelet när det fanns betydligt mer brickor kvar och jag kunde inget göra efter tag så hade den laddat lite till till 18 brickor kvar och vi hade väl kanske 5 när jag blev nedkopplad. Till slut fungerade det och det stod att jag hade 4 brickor kvar men 3 st var spårlöst försvunna! Någon som vet hur det kunde bli så här? | ||
DanneMann | 2007-01-27 21:53 | |
Kanske programmet i webbläsaren kan varna, eftersom servern av uppenbara skäl är onåbar? | ||