Spelrum
Giraffen | 49 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 79 |
Mobilspel
Pågående | 21 231 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Beatrice_se | 2007-01-30 16:48 | |
Sökes Datadoktor!! AAAHH begår snart datamord.. Har nu tappat hur mycket som helst i rankning. Vid slutet av varje spel så blir mina brickor jätte tröga att lägga ut o ändrar teckensnitt till anorektiska bokstäver som knappt syns. Någon som varit med om liknande o vet varför pleazzee!! | ||
mamman - Ej medlem längre | 2007-01-30 21:01 | |
Mjae, men däremot har jag haft omgångar när vissa bokstäver sitter fast och således inte går att lägga.... också ganska frustrerande. Det hände ett par gånger för ett tag sen, men inte nu längre.... (hoppas jag) Ibland får jag anorektiska bokstäver dock, men speeden är det inget fel på. | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-01-30 21:22 | |
kolla din flashverision, det är ju nått som gör att det går trögt eftersom det blir så, testa ominstallera skiten. | ||
Beatrice_se | 2007-01-30 22:31 | |
okej ska pröva de!! | ||
madzanta | 2007-01-30 22:51 | |
Aj, det där fick man huvudvärk av. Om det inte fungerar med att ominstallera flash, prova då med Firefox istället för Internet Explorer (som jag antar att du kör). www.mozilla.com/en-US/ | ||
falafelibröd | 2007-01-31 12:23 | |
själv kan jag inte spela alls. går inte att installera flash i vista tydligen. kanske... | ||
Angus | 2007-01-31 13:06 | |
Jag har tidigare upplevt ett liknande problem. Rådet jag fick då, var att maximera och därefter minimera spelfönstret. Detta löst faktiskt problemet.. Logiskt? Knappast, men det funkade i alla fall. | ||