Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 2 |
Mobilspel
Pågående | 20 923 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
DennisBeta | 2007-02-08 21:04 | |
tv-shop-pryl Hej... såg nåt elektriskt "mopp"-skaft på tv-shop (eller liknande) med roterande borstar som gick i 4000 varv/minuten och skulle vara sååå smidig. Kan nån upplysa mig vad den heter och vilka som säljer den? Nä... google hjälpte inte. Swirling...nånting kanske? Tack på förhand. | ||
vulcan | 2007-02-08 22:38 | |
Forumadmin: Flyttar denna till snack - känns inte som ett seriöst diskussionsämne. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2007-02-08 22:38 | |
sweeping swirle, felstavat men något sånt är det.. Är nog inte så bra som dom utlovar.. vore den det skulle man ha sett flera hos bekanta.. =) | ||
-JohnnyCash | 2007-02-08 22:50 | |
swivel sweeper heter den. skitmaskin! | ||
Plink | 2007-02-08 22:52 | |
dendär slim 'n lift strumpbyxan då, tror ni den är nåt att ha? | ||
-JohnnyCash | 2007-02-08 22:53 | |
tveksamt | ||
Miss_jk | 2007-02-08 23:27 | |
Jag gillar i alla fall ALL TV-shopreklam (och liknande TV-shop). Bättre humor får man ju leta efter! Ta t.ex. den där "dubbelsängs-madrassen" som blåses upp på "bara några sekunder"! Har aldrig sett en tjej blinka så frenetiskt och darra så mycket på huvudet som hon som sitter på sängen när dom snabbspelar uppblåsningen! Haha! | ||
RedlineRocks - Ej medlem längre | 2007-02-08 23:33 | |
damsugaren funkar inte på mattor, den stannar typ bara upp, på golv, ja suger upp gör den men du får hälla ut "skräpet" var 5e min. +et är väll att den e sjukt lätt och bättre 'än en stor dammsugare :) | ||
Sturgis | 2007-02-09 00:05 | |
jag skulle vilja göra om denna tråd istället för att skapa en ny! Kan folk bekräfta av egna erfarenheter vilka prylar ifrån TV shop som faktiskt fungerar och har gett valuta för pengarna! Det tycker jag vore intressant att veta, jag har stirrat på en hel del prylar när man fastnat genom tv zappandet och undrat om någonting fungerar eller om allt bara är gojja. Mina kusiner tog och köpte ett matlagnings sett som bestod utav en plastbrika som man kunde skära grönsaker med i olika formet med ett otroligt tempo. det var iaf en stor besvikelse enligt dem och dom gjorde ett tappert försök innan dom la skiten på hyllan! | ||
mamman - Ej medlem längre | 2007-02-10 00:20 | |
En bekant köpte en sån där magtränare som man satte i knät och sedan lutade sig över ett handtag och pressade ner... fattar ni? Den ser ut som ett T med två C åt varsitt håll där nere (man sätter benen i dessa). Den lär ha funkat då hon fick ont i magen samt träningsvärk när hon använt den... Dock användes den inte så himla många gånger.... | ||
Pekkis | 2007-02-10 06:14 | |
Någon som sett den nya tv-shop reklamen, för sådan där muskelapparat runt kroppsdel. Fler rumpor än en hiphop-video. Skrattade hysteriskt. Swiwel Sweapar är en skitmaskin. Högljudd och ganska oeffektiv. | ||
Sturgis | 2007-02-10 15:23 | |
mmm menar du dom där små lapparna man sätter på kroppen och sen om jag har förstått det rett så ger spänningar som gör att musklerna drar åt sig. dom är jag jättesugen på o veta om dem fungerar :) Det verkar ju för gött o bara kunna sitta framför tv och ha lite lappar på magen ... | ||
zenlinpen | 2007-02-10 17:00 | |
min pappa köpte den där uppblåsbara sängen... "den är bra att ha när vi får gäster" sa han. jag påpekade att de faktiskt har ett gästrum, med en säng i. men som pappa sa "det kan ju komma oanmälda gäster när vi redan har andra gäster som sover i det där rummet, då är det bra att ha en, som plan b ungefär". enligt uppgift fungerar den väldigt bra, men luktar lite väl mycket latex, vilket vissa säkert inte har något problem alls med. | ||
Vikage | 2007-02-12 07:49 | |
Det finns en riktigt bra tv-shop parodi på you tube. www.youtube.com/watc...q5 uoEU8RRk | ||
Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2007-02-12 08:05 | |
Varför tro att något som säljs på TV-shop är bra? Vilka produkter behöver så pass omfattande reklam? Jo, dom som annars inte skulle ha en chans, eller hur? | ||