Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 60 |
Mobilspel
Pågående | 21 146 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-03-03 09:52 | |
Dikt till nyfödd Julia En av mina bästa vänner har fått en liten Julia. Jag håller på att måla en liten tavla till underverket men skulle behöva en bra dikt. Förslag mottages tacksamt. | ||
krummerik | 2007-03-03 10:27 | |
Något eget-komponerat kan jag tyvärr inte fixa, men tycker mycket om "Lyckans minut" av Erik Ringorm...f´låt Lindorm var det visst | ||
Brittleif - Ej medlem längre | 2007-03-03 10:56 | |
eller inte | ||
SheDeVille | 2007-03-03 11:08 | |
Hittade den här - kanske kan vara nåt? Hon har kommit som en gåva,en dröm, en rosenknopp. Ett nytt liv som ger oss ljus och framtidshopp. Vi hoppas du ska smycka vår kära gamla jord med kärlek och med lycka, med skratt och varma ord. | ||
SheDeVille | 2007-03-03 11:11 | |
Lyckans minut som Krummerik föreslog är ju otroligt vacker! | ||
vulcan | 2007-03-03 20:07 | |
Ja det är en av de absolut finaste om inte den finaste dikt som publicerats i dikttråden enligt min ringa mening. | ||
Quarry - Ej medlem längre | 2007-03-03 21:24 | |
Lilla Julia Innan du kom var önskningarna mina många, nu när du äntligen är här är dom bara två. -Att allt gott och skönt som i livet finns ska komma din väg. - Och att jag får finnas i din närhet för att se det ske. Ty sann lycka för mig är glädje som glittrar i dina ögon. | ||
slowfox80 | 2007-03-04 00:06 | |
Jag önskar dig inte guld mitt barn, ej heller pengar och makt. Jag önskar dig modet att vara dig själv, att stå för det du har sagt. Jag önskar dig ej en stenfri väg, men kraften att vägen gå Jag önskar dig kärlek i rikligt mått, och vänner att lita på. | ||
Quarry - Ej medlem längre | 2007-03-04 10:50 | |
slowfox! 1:a plats till dig! :D | ||
prinsenmio | 2007-03-06 13:46 | |
Jag bär ditt hjärta med mig( jag bär det i mitt hjärta) jag går aldrig utan det ( varhelst jag går går du , min kära, och vadhelst som görs av bara mig är gjort av dig, min vän) mig skrämmer inget öde ( för du är mitt öde, kära du) mig fattas ingen värld( för du är min värld, min sanna) och du är allt en måne evigt önskat och allt en sol ska evigt sjunga att du är | ||