Spelrum
Giraffen | 45 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 76 |
Mobilspel
Pågående | 21 146 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Noctula | 2007-03-06 12:22 | |
Scrabble i mobilen Hittade just Scrabble som javaspel till mobil telefonen på www.jamba.se Är det någon som provat på det? Är det som jag misstänker på engelska eller går det att ställa in till svenska? Är det någon som vet om det finns något svenskt alfapets spel att ladda ner till mobilen? | ||
KillerCow | 2007-03-06 12:28 | |
Akta dig för Jamba, du tror att du köper ETT spel, men du blir medlem där o få betala samma summa varje månad. Inte så enkelt att hopa v det heller, en bekannts dotter blev lurad där o det tog 5 månader innan de slopade hennes medlemsskap. Vilka 5 månader hon fick betala fullt ändå. | ||
ordsvall - Ej medlem längre | 2007-03-06 15:26 | |
min erfarenhet av att skaffa nåt till mobilen från en dylik sajt som den ovannämnda var enbart negativ; jag fick åtskilliga meddelande om jag skulle prenumerera på en tjänst och bara betala summa X för att få ditt och datt när jag skulle ha en enda grej, exakt en enda gång. kolla noga upp vad det är du beställer! det kan stå nåt med minimal stil nånstans i ett litet hörn att du kommer att faktueras regelbundet, eller nåt liknande. rekommenderas inte..! | ||