Spelrum
Giraffen | 46 |
Krokodilen | 2 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 3 |
Grisen Böjningslistan | 29 |
Inloggade | 82 |
Mobilspel
Pågående | 21 146 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MonsterFrank | 2007-03-07 19:36 | |
Märkligaste saken i Betapet? Jag spelade en match för ett tag sedan, ledde med drygt trettio poäng och hade precis lagt ett drag, då skrivbordslampan kommer farande och träffar F5-tangenten och skickar mig till Spelrum! Jag undrar om någon annan varit med om knas bakom skärmen under ett spel? Dela gärna med dig av dina egna märkliga historier :) | ||
LillaJoh - Ej medlem längre | 2007-03-07 20:15 | |
Inte så märkligt men... det hann att bli strömavbrott tre gånger under en och samma match. Jag tackar evigt min motspelare som så tålmodigt stannade kvar. Så kan det bli i stormväder! | ||
Gisli - Ej medlem längre | 2007-03-07 21:27 | |
MonsterFrank, när du hamnar i spelrumsfönstret efter att ha (råkat i ditt fall)tryckt på F5, så är det bara att gå in i det rum som du var i. Det rummet är alltid öppet om man har ett spel på gång. Orsaken till att du hamnar i spelrumsfönstret är att det är max antal spelare i rummet. Tydligen är det programmerat så att man hamnar "här ute" istället för i sitt spel vilket man borde. Jag tycker att det är en bugg. | ||
falafelibröd | 2007-03-07 21:31 | |
katterna hoppade på strömbrytaren en gång så att hela datorn slocknade, inte så märkligt kanske, men man var ju inte riktigt beredd | ||
IMO 1punkt2 - Ej medlem längre | 2007-03-08 09:21 | |
Jag drog en gång ett worddokument från "skrivbordet" istället för en bokstav till spelplanen. Hela datorn fick smärre spunk och det krävdes en omstart innan den ville spela Scrabble med mig igen. | ||
Morristown - Ej medlem längre | 2007-03-08 09:31 | |
en gång vann jag en match. det kändes ganska märkligt | ||
Ulkolito | 2007-03-08 20:04 | |
Jag tycker att det är märkligt med sura och ledsna människor som ska klaga på mig när det går dåligt för dem. "Du kan ju inte bara spela nedåt (uppåt, utåt, inåt osv)" , " Du fegspelar " eller annat irriterande gnäll. De vet ju inte vad jag har för förutsättningar! Kan inte alltid bjuda till och vara härlig. | ||