Spelrum
Giraffen | 4 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 21 124 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
PeHå | 2007-03-29 21:59 | |
Långsamt pga nya (Betssons) reklam? Är det fler än jag som inte kan spela sedan de började med den nya reklamen??? Visst, jag har en gammal dator, men har inte haft problem tidigare.... Fick ge upp ett spel och förlorade 41 poäng helt i onödan! | ||
tildus71 - Ej medlem längre | 2007-03-29 22:01 | |
läs på www.betapet.com/inde...am p;page=0 | ||
mnal - Ej medlem längre | 2007-03-29 22:10 | |
Har kommit på ett sätt..stänger man ner 1:a sidan o bara har spelrummet uppe så funkar det..har förlorat en massa poäng helt i onödan idag..:( | ||
HumbleBug | 2007-03-29 22:10 | |
På sista tiden har det verkligen inte varit roligt att spela pga av: lagglagglagglagglagglaggl agglagglaglagglagglagglag glagglagglagglaggla glagglagglagglagglagglagg lagglagglagglalagglagglag glagglagglagglagglagg gglagglagglagglagglagglag glagglagglagglagglagglagg lagglagglagglagglagg lagglagglagglagglagglaggl agglaglagglagglagglagglag glagglagglagg glagglagglagglagglagglagg lagglagglagglagglagglaggl agglagglagglagglagg | ||
PeHå | 2007-03-29 22:15 | |
Tack för svaren! - trodde att det bara var min dator... | ||
odin - Administratör | 2007-03-29 22:50 | |
Utan reklam finns inte tyvärr inte Betapet eftersom det är gratis att spela här. Förövrigt har vi som policy att man inte får kommentera vår reklam i forum, det hoppas jag ni har förståelse för. / Henrik | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.