Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 9 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 21 027 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
tsarinna | 2007-04-01 08:19 | |
HOPPANDE BOKSTÄVER Mina lagda bokstäver har börjat hoppa hit och dit på brickan och lägger sig där dom inte ska, dom rackarna. Det tar skaplig lång tid att få ordning på orden på så vis, och då hamnar jag lätt på minustid. Är det flera som har samma problem? | ||
Imaginos - Ej medlem längre | 2007-04-01 08:37 | |
Jag har inte upplevt något sådant. Vet inte vad "hopperiet" kan bero på. Hoppas att det går över dock. | ||
Helh - Ej medlem längre | 2007-04-01 09:31 | |
japp...ideligen!! | ||
lolinonek | 2007-04-01 10:50 | |
det har hänt mig med men jag vet inte vad det beror på, man får nog bara försöka ha tålamod. | ||
tsarinna | 2007-04-01 11:31 | |
Jag har tålamod, men jag vill ju inte få minustid och förlora spelet på så vis. | ||
Gospelladyn | 2007-04-01 13:58 | |
Jag har också drabbats, men läst i reglerna att man bara lägger muspekaren över den ruta där man vill ha en viss bokstav och sedan skriver man den bokstaven på tangentbordet och VIPS så ligger bokstaven där den ska utan problem!! Testa det....lovar att det funkar jättebra! | ||
goranv | 2007-04-01 22:08 | |
Ni är inte ensamma. De senaste dagarna har jag förlorat de flesta av spelen trots att jag ibland har legat riktigt bra till. De hoppande bokstäverna sägs bero på reklamen med bingobollarna som tar för mycket av datorns kapacitet. Det är helt hopplöst. Nu vågar jag bara spela spel på längsta tid. | ||
Gariam - Ej medlem längre | 2007-04-01 22:20 | |
Och varför får man inte diskutera reklamen? Det låter helt absurt, vad är det jag missuppfattat? | ||
levakdörB | 2007-04-01 23:35 | |
Det är faktiskt ganska logisk egentligen..om man är ute efter minsta massa som kommenterar den. Jag vet itne om det är ironi eller ytterst dålig humor när det är just bingo reklam som visas (rullning heter bingo på engelska) | ||
goranv | 2007-04-02 15:06 | |
Nu har jag provat alla tips. Att peka på den ruta jag vill fylla och välja bokstav på tangentbordet. Och att klicka bort startsidan men det hjälper inte mot hoppande bokstäver. Fler tips!!! | ||