Spelrum
Giraffen | 38 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 23 |
Inloggade | 62 |
Mobilspel
Pågående | 21 203 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Dyslekso | 2007-04-05 19:52 | |
Cops Någon som vet hur det kommer sig att de inte blurrar ansiktena på de medverkande i den eminenta snutserien Cops? Får de gripna torskarna och knarkarna massor med pengar, eller är det OK att visa ansiktena i tv utanför USA? Är ansiktena bildbehandlade i sändningarna i USA? | ||
osåtungt | 2007-04-05 19:59 | |
Tror inte det är direktsändning...dom medverkande har nog fått ett val innan sändning om dom vill medverka med eller blurrat ansikte. Likadant med sjukhus och akutserier från Amerikat. Men det är bara vad jag tror. | ||
Dyslekso | 2007-04-05 20:02 | |
Nej, så mycket har jag också förstått att det inte är direktsändning... Men varför skulle en torsk vilja medverka med ansikte och allt? Borde krävas fett med pengar för att få honom till det. | ||
Pingalen | 2007-04-05 20:14 | |
Många brottslingar vill säkert bli kända. Varför dalta kör rakt av utan att "blurra" då visas både de som blir dömda och de som eventuellt blir frikända. När polisen ingriper har det alltid hänt något och de skall ju verkar för allmänheten (vi borde få reda på vad de gör). För dömda brottslingar finns det plats i kolgruvorna i Kina och Ryssland. Kanske en kommande exportsuccé. | ||
Dyslekso | 2007-04-05 20:18 | |
Hm, ja, de brukar väl skriva ut namn och ibland visa foton på förbrytare i USA...det kanske inte finns något legalt problem alls med att visa gripanden då? Verkar lite märkligt, men USA är iofs inte Sverige... | ||
tsarraz - Spelvärd/Forumvärd | 2007-04-05 20:22 | |
är de dömda så visar de tror jag. | ||
Slemmie | 2007-04-05 20:32 | |
När jag läste italienska på gymnasiet fick vi se italienska nyhetssändningar. Där visar de bild och lämnar ut förbrytarens adress dessutom! | ||
Konstapel Mu - Ej medlem längre | 2007-04-05 20:52 | |
Det finns en textrad från waylon jennings soundtrack till tv-serien duke of hazzard som lyder: I'm a good ol Boy You know my Momma loves me But she don't understand why they keep showing my pants and not my face on TV Låten är från -79. Kanske säger den ingenting om hur amerikanska medier förhåller sig till misstänkta kriminella. Eller dömda. Ialla fall inte idag. Men det är en bra låt. | ||
Pingalen | 2007-04-05 22:21 | |
Konstapel och polistråd hehe. | ||