Spelrum
Giraffen46
Krokodilen1
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade69
Mobilspel
Pågående21 353

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kiisan2007-04-07 19:33
Antal inlägg: 156

OmtycktaOrdlekar//Tips
varför blir mina ordlekar så ¨opopulära¨?... hur ska jag få en bättre lek? det finns ju så många... men kan ni inte gå in på mina ;) de e sjokiga tkr jag... eller ja inte specielt:( sådär... den som jag har mest inlägg på är ¨fotboll...bollsport¨ ... men pröva dem gärna...

Ge mej jättegärna tips för hur jag ska få omtyckta lekar... jag gillar att sätta in lekar(Jag gillar också att många splear!!) :) som man säkert märkt har jag ganska många men nästan ingen funkar ju som sagt.... så ge mej tips... många,många så skulle det vara skoj....

Angeloflove2007-04-07 19:44
Antal inlägg: 3858

Hallo Hallo, det hela börjar ju med en flashig rubrik som förstås måste ha något med leken att göra.
Sen måste man ju ha en riktigt rolig lekidé eller något som intresserar alla petares intellekt.

När jag skapade pest eller kolera t ex var jag inspirerad av bäst av leken, men ville ha lite hemska saker istället. I början gick det lite segt, men med tiden hakar fler på. Så är det med de flesta lekar tror jag om de inte är något extra.

Att göra en lek som liknar en befintlig lek (som är populär) fast lite annorlunda brukar funka. =)

Konstapel Mu - Ej medlem längre2007-04-07 19:48
Antal inlägg: 84

Jag har bara startat en lektråd, "Kasta pil på övervakare", men den blev tyvärr ganska impopulär. Så jag kan inte ge dig nåt gott råd, men lycka till kiisan!!!!!

*ler hjärtligt*

IMO 1punkt2 - Ej medlem längre2007-04-07 19:54
Antal inlägg: 1033

Lite OT: men oj vad vältränad Konstpeln ser ut! Tränat med TomasLeonard eller pastorn?

kiisan2007-04-07 20:20
Antal inlägg: 156

Tack för Tipsen!!!! det gillar jag vill gärna ha flerA!!!

Hick ticks2007-04-09 16:06
Antal inlägg: 712

Istället för att skapa trådar hejvilt så kan du ju ta dig en riktig tänkare. Tänk ut något unikt och testa och se.

Zizzi2007-04-10 19:58
Antal inlägg: 866

Folk gillar att berätta om sig själva så något i stil med: Vad var det första du gjorde/såg/sa/kände när du steg upp imorse/innan du la dig/på jobbet/i skolan?

Eller något som liknar ett korsord: ex: nästan lika roligt som sex? och då ska nästa spelare svara Betapet (såklart ;-) ) och ställa en ny fråga.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?