Spelrum
Giraffen | 42 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 25 |
Inloggade | 67 |
Mobilspel
Pågående | 21 353 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Du är snäll - Ej medlem längre | 2007-04-11 19:34 | |
Firefox-fråga Varje gång jag startar firefox får jag gå till (avancerade) inställningar och ändra att jag ansluter direkt till internet. Defoult är det ikryssat en proxyserver som inte verkar stämma, samt ifyllt med att tillsynes vara min ip.adress i övriga fält - detta gör att jag inte kommer ut på nätet. Saken är att när jag ändrar till att jag ansluter direkt till nätet så fungerar det att surfa tills jag stänger ner och startar om webläsare, då är samma skit tillbaka. Problemet uppstår inte när jag använder explorer. Hoppas någon fattar vad jag menar och har hjälp till en stackars förvirrad liten tjej. | ||
Koste | 2007-04-12 20:54 | |
Du kanske ska uppdatera firefox? 1.5.0.11 är den senaste. Du får låta bli att stänga av datorn är tips 2, sätt den i viloläge. Annars är det enda rätta att ta ur hårddisken och sätt den i medelvarmugn ca 175 grader i 4,5 h och sen bestryk den med tjära och kokosflingor. Det hjälper inte alltid men det blir en skön lukt. Hade jag haft samma problem så hade jag kunnat hjälpa dig, fråga på sweclockers forum eller liknande. Lycka till. Stämmer in med din andra fråga. | ||
veggie_d | 2007-04-12 21:03 | |
2.0.0.3 är den senaste Firefoxversionen. | ||
Psycho_PinUp | 2007-04-13 09:30 | |
Ja precis jag har 2.0.0.3 och det funkar perfekt! | ||