Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 17 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 20 320 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-22 21:55 | |
Apropå den där enkäten Det hade varit roligt om ett av alternativen till varifrån man hittat till Betapet vore "Ordspel"..att det fanns både "Ordspel" respektive "andra ställen på nätet inklusive sökmotorer". | ||
Wonderwoman | 2005-11-22 22:27 | |
Mmmm, håller med. Dessutom fanns det en del andra saker som jag saknade. Och ett alternativ gick inte heller att fylla i. | ||
DomPérignon - Ej medlem längre | 2005-11-22 22:49 | |
Det va en bra enkät som säkert ge de svar de villha till sin undersökning, sluta gnäll. | ||
NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-22 23:04 | |
Nu ska jag inte racka ner på den där enkäten för jag vet ju inte hur stort arbete de har tänkt sig, men jag håller också med dig om att det borde ha varit större...Det fanns väl inget om hur mycket man är här (en viktig fråga enligt mig) till exempel. Visserligen behövs det inte för att besvara frågorna, men är inte helt oviktigt då det ju kan vara så att några av de som besvarar frågorna är här för första gången. | ||
DomPérignon - Ej medlem längre | 2005-11-22 23:12 | |
"Vi håller på med vårt examensarbete som går ut på att undersöka hur man kan göra en sajt populär på Internet utan en marknadsföringsbudget och utan ett starkt tidigare etablerat varumärke i ryggen." Läste ni ens detta innan ni började hacka? Era tilläggsönskemål har ju inte ens med deras frågeställning att göra? Vissa måste f-n klaga på vad som helst. | ||
NylleRobin - Ej medlem längre | 2005-11-22 23:26 | |
Mitt första inlägg var en sak jag tycker är intressant, nämligen om man fått veta om den här sajten via dess konkurrent. Att man har med hur mycket man har spelet här är för att man i undersökningen sedan skulle kunna komma framt till att "merparten av de som upplever sajten som negativ är förhållandevis nya spelare". Att man inte har tipsat om andra sajten kan också bero på just att man är ny, till exempel om man besvarar den där enkäten i ett tidigt skede av sin vistelse här. Jag är dessutom säker på att de studenter som gör undersökningen anser att det är viktigt att få höra personers åsikter. Just för att när man gör en enkät, och med tanke på vilken utbildning de går, så är det oerhört viktigt att så mycket det går få fram en "bra (inte i betydelsen positiv) bild" av det man undersöker. | ||
Wonderwoman | 2005-11-22 23:26 | |
Ex-jobb brukar va ganska omfattande, därför, för deras skull, borde de passat på att ha en större enkät. För egen del kvittar det mig | ||
Unsung | 2005-11-25 01:19 | |
> Dom Pérignon "Vissa måste f-n klaga på vad som helst." Du gör ju inget annat än klagar. | ||
Legobiten | 2005-11-25 01:44 | |
Tror att DomPérignon är en surmupp... som avbryter allt som inte går enligt sitt påstådda "Vinner i stort sett allt jag ställer upp i." | ||
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.