Spelrum
Giraffen | 24 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 36 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2010-11-02 01:07 | |
Jag skulle nog vara tvungen att döda Dennis Rodman för att han är lite läskig och knarkar. Ligga med Regina för att hon är ganska het trots allt. Och Följdaktligen gifta mig med Colin.. Jag ger inga nya eftersom vi har två till förutom denna igång.. =) | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:07 | |
Jag vill ha sex med Regina Lund Och jag tror jag gifter mig med Colin Nutley - han verkar mysig. Rodman får möta vår skapare. Zytomierska får hälsa på Rodman, jag har sex med Blondinbella och gifter mig med Kissie (vem det nu är). Göran Persson, Gudrun Schyman och Lars Leijonborg | ||
Rooty | 2010-11-02 01:08 | |
"Kissie", "Blondinbella" och "Katrin Zytomierska": Jag gifter mig med alla tre, ligger med alla tre och säger sen till var och en att skärpa sig. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:09 | |
Jag dödar Paris (lätt) men sedan är det svårt ... om Gynning har lekt av sig gifter jag mig med henne och har (skyddat( sex med Pamela. JR, Bobby Ewing och Pamela Ewing | ||
numsan | 2010-11-02 01:11 | |
Jag skulle LÄTT gifta mig med Gudrun. Hon är ball! Och har dessutom råd att bränna upp 100 000 så pengar verkar inte vara en issue.. Sen blir det svårare. Jag dödar nog båda. Så att jag slipper ligga med dem. Men måste måste måste jag välja så ligger jag med Lasse. Brad Pitt, Ewan McGregor, Johnny Depp | ||
numsan | 2010-11-02 01:13 | |
Ooohh.. svårt.. Jag gifter mig nog med Bobby för att få reda på hur han kunde återuppstå från det döda (har för mig att det var han som "drömdes bort" en hel säsong), ligger med Pam och dödar läskiga JR.. | ||
Laserswärd | 2010-11-02 01:20 | |
Brad Pitt verkar vara en dryg djävul så han måste nog dö. Depp verkar ju vara giftasmaterial då han har haft en och samma kvinna så pass länge, och så får jag ligga med McGregor. Special Agent Dale Cooper, Audrey Horne, Log Lady. | ||
Hoodman - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:21 | |
Thomas Quick, Lasermannen, Hagamannen. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:23 | |
Gillar Ewan så jag gifter mig med honom. Har sex med både Brad och Johnny och dödar dem sedan så att de inte kan knysta om mina homoeskapader. Paolo Roberto, Dolph Lundgren och Izabella Scorupco | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:24 | |
Jag dödar Cooper och kan tänka mig en natt med log lady, bara jag får lägra Audrey Horne resten av mitt liv! | ||
numsan | 2010-11-02 01:28 | |
Jag skulle lätt gifta mig med Dale, han är ju skittuff och het! Ligger med Log Lady, hon är ju lite skönt galen.. och dödar Audrey.. Och nu har vi flera på g igen så jag skriver ingen ny.. =) | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:30 | |
Knäpper Lasermannen på långt håll med lasersikte, bara för att vara lite ironisk, har se med Quick och gifter mig med Hagamannen, gömmer spriten och hoppas på det bästa! | ||
numsan | 2010-11-02 01:30 | |
Paolo Roberto måste nog dö, han är ganska osympatisk på något vis. Även om han är med i Stockholmsnatt. Dolph Lundgren är ju skitläskig på alla sätt och vis. Men troligtvis värd att ligga med. Så då får jag helt enkelt gifta mig med Izabella Scorupco. | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:32 | |
Drutten, Skurt och Televinken | ||
numsan | 2010-11-02 01:33 | |
Och håller med Resurrection på de andra alternativen.. =) JK Rowling, JRR Tolkien och Tim Burton | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-11-02 01:35 | |
Gifter mig med JK Rowling och sol o vårar henne på alla pengar, gräver upp Tolkiens lik och provar lite nekrofili innan jag slaktar Tim Burton | ||
numsan | 2010-11-02 01:39 | |
Oj.. Drutten, Televinken och Skurt alltså. Jag gillar inte riktigt dockor. Särskilt inte att ligga med dem. Men Televinken får det bli. Han kommer närmast mänsklig form. Döda Drutten och gifta mig med Skurt.. Steve Jobs, Richard Branson, Bill Gates.. | ||
Laserswärd | 2010-11-02 01:40 | |
Har velat döda den där dryga skurt i så många år, så nu tar jag chansen. Drutten får bli min make, men bara om han säger upp kontakten med krokodilen, och så har jag en het kärleksromans med televinken. Greve Dracula, Frankensteins monster, King Kong. | ||
numsan | 2010-11-02 01:43 | |
Vampyrer är ju lite heta trots allt.. jag ligger med dracula.. frankensteins monster är ju så godhjärtad egentligen.. han får bli min missförstådda make och så dödar jag king kong.. jag gillar inte att ligga med djur. | ||
Laserswärd | 2010-11-02 01:49 | |
Som Linux använder så vore det föräderi att ha med Bill Gates att göra, så han får dö, Sedan gifter jag mig med Steve Jobs och har ett äckligt ligg med Richard Branson. Oprah Winfrey, John Travolta, Dr. Phil. | ||