Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 40 |
Inloggade | 72 |
Mobilspel
Pågående | 21 104 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Megaherz | 2011-04-17 16:28 | |
Håkan Hellström | ||
lewarcher | 2011-04-22 22:29 | |
Morgonljuset har tvättat ditt ansikte och allt förvandlas till blått. Håll kvar i ditt örngott Nu finns det ingenting jag kan göra. | ||
Maddifix | 2011-04-27 20:31 | |
Ruby's arms? Och för första gången på länge Hon böjde sitt huvud för att be Hon sa att jag är ledsen för det sätt Jag har levt mitt liv | ||
lewarcher | 2011-04-27 20:52 | |
Jesus, Take the Wheel - Carrie Underwood Jag visste aldrig vad jag älskade med dig Jag vet inte vad du älskade med mig Kanske bilden av någon som du hade hoppats att jag skulle kunna vara | ||
EbbaGreen | 2011-04-29 21:59 | |
Late For The Sky Lyrics - Jackson Browne När du är mig nära Har detta rum inte längre väggar, men träd. Ja oändligt med träd. Och när du är så nära mig, Är det som om detta tak, inte längre fanns. | ||
lewarcher | 2011-04-29 22:59 | |
Carla Bruni - Le Ciel Dans Une Chambre Det finns ett hål i pappas arm dit alla pengar går Jag antar Jesus Kristus dog för ingenting. Små kannor har stora öron Stanna aldrig för att att räkna åren Vackra sånger varar aldrig länge i en trasig radio | ||
EbbaGreen | 2011-04-30 21:41 | |
John Prine - Sam Stone Gelida, aqua gelida me includat nunc Et omnis quem habeo est manus tua Domine, potesne nunc me audire? Domine, potesne nunc me audire? Domine, potesne nunc me audire? Autne defluxi? Fluctus sum. Den ni =) Mitt försök till att latinisera en låt. | ||
lewarcher | 2011-05-01 14:35 | |
Damien Rice - Cold Water :=) Jag gick hem med servitrisen, precis som jag alltid brukar göra Hur skulle jag kunna veta att hon var med ryssarna också? Jag spelade i Habana och jag tog en liten risk Skicka advokater, vapen och pengar. Pappa hjälp mig ut ur det här. | ||
EbbaGreen | 2011-05-01 20:10 | |
Bravo! =) Warren Zevon - Lawyers, Guns And Money Jag ska måla mitt porträtt. Måla mig själv blå och röd och svart och grå. Alla de vackra färgerna är väldigt, väldigt meningsfulla. Grå är min favoritfärg. Jag kände mig så symbolisk igår. Om jag kände Picasso Skulle jag köpa mig en grå gitarr och spela. | ||
lewarcher | 2011-05-02 16:29 | |
www.youtube.com/watc...YN 74ZW4k_E Blondinen på läktaren slänger med håret för dig Du börjar att falla ovanför högtalarna Hon följer med dig hem men du saknar att leva ensam Du kan fortfarande höra vackra mysterier som kallar på dig | ||
Johnny 99 - Ej medlem längre | 2011-05-02 17:40 | |
Joni Mitchell - Blonde in the Bleachers Två forskare tävlade till gagn för hela mänskligheten. Båda två, sida vid sida, så beslutna... | ||
Johnny 99 - Ej medlem längre | 2011-05-03 14:37 | |
svar på ovanstående: open.spotify.com/tra...ps LvHOsg9Y | ||
EbbaGreen | 2011-05-03 22:42 | |
Det finns ingen där ute, bara ljudet av vinden. Det finns ingen där ute, och ingen som kommer in. Jag hoppas lyckan hittar sin väg till ditt lilla hus. När du sov, lekte jag spöke under ett lakan. När våra ramar kolliderar finns det inget kvar att vara. | ||
lewarcher | 2011-05-03 23:58 | |
Fionn Regan - Noah (ghost in a sheet) Borde ju ha klarat Flaming Lips *skäms* :=) Öknen var lång, berget var högt och vägen gick brant och slingrande De löften som var så lätta att ge blev outhärdliga men bindande. | ||