Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 5 |
Mobilspel
Pågående | 19 744 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Den Gode | 2005-10-19 12:58 | |
Matglad Eftersom taxin verkar dröja smiter jag in på Burger King som ligger bredvid min port, där köper jag tre dubbla hamburgare vilka jag glufsar i mig medan jag väntar. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2005-10-19 20:57 | |
fundersam: Då kommer jag att tänka på ett program om kolesterol som jag nyligen sett på Tv och tänker att det vore ju något för mig att sätta tänderna i, eller hur man nu skulle säga. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2005-10-19 22:29 | |
Kär Jag torkar av mig om munnen med baksidan av handen och känner hur det hettar till i hela mig. Med ens minns jag hur vi åt på Burger King tillsammans, det var väl förra tisdagen. Vi matade varann med pommes frites och drunknade i varandras ögon. Det pirrar nu till i magen och en skön känsla sprider sig inom mig. Bara att tänka på detta gör mig matt. | ||
Den Gode | 2005-10-20 14:54 | |
Matglad Så matt så att jag går in på pizzerian mittemot och beställer en Vesuvio och en Husets. | ||
Eskarina1 | 2005-10-20 15:30 | |
Nu är jag så utmattad av allt springande på snabbmatsrestaurangerna att jag funderar på en tupplur innan jag går till affären, men så råkar jag möta min terapeut på vägen... | ||
kolbjörn | 2005-10-20 17:08 | |
apatisk han säger: men hallå. jag säger inget, tänker jag mig så här i efterhand. Men jag var ju inte riktigt närvarande, så jag vet inte riktigt. Jag kan ju... | ||
Vigdir | 2005-10-20 23:45 | |
Lättretlig inte stå här hela dan och lyssna till denna obegåvade och pretentiösa människa som väl säkert kommer fakturera terapikostnad bara för att hon sagt ett enda ynka "hallå" med sin docerande, enfaldiga stämma. | ||
Eskarina1 | 2005-10-20 23:49 | |
Dock dristar jag mig till att fråga om jag kan få låna hennes sköna fotölj, den hon har på kontoret, för jag är helt slut av allt tänkande... | ||
Den Gode | 2005-10-21 07:33 | |
Matglad På vägen dit köper jag med några godispåsar och två kebab, bara utifall hennes kylskåp skulle stå tomt. | ||
Ancan - Ej medlem längre | 2005-10-21 12:11 | |
Varmhjärtad Jag köper en extra chokladkaka ifall hon skulle vara lite ledsen, eftersom jag har hört att choklad kan pigga upp. | ||
Eskarina1 | 2005-10-21 12:12 | |
Latmask Men eftersom chokladen är för otymplig att bära med sig slänger jag den helt sonika på backen och sätter mig på en parkbänk för att koppla av lite. | ||
myran_64 - Ej medlem längre | 2005-10-21 15:06 | |
fundersam: Om jag nu äter en del av chokladen så blir det lättare att bära, men jag blir ju fetare och orkar kanske inte bära ändå. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2005-10-21 18:49 | |
Kär Egentligen är jag inte sugen på choklad, nä, det enda jag vill smaka, är min älskades kyssar. Min längtan blir så stark att jag skälver där jag sitter på bänken. Känner att jag inte kan vänta så mycket längre nu. Med darrande fingrar slår jag numret till min älskling, som naturligtvis längtar lika mycket efter mig! Vi bestämmer att ses omedelbart. Tjugo minuter senare kramas vi äntligen i en lång, öm omfamning, som aldrig verkar ta slut. Kyss mig, viskar jag andlöst. | ||
pilutta-dej | 2005-10-21 23:50 | |
(en mening?) negativ: Men usch vad jag blir trött i armarna av kramandet och det var hemskt vilken elak andedräkt hat fått , jag tror bestämt att det där med kärlek är väldigt överreklamerat. | ||
pelikanen - Ej medlem längre | 2005-10-22 14:46 | |
Hypokondriker: Han kanske är förkyld så jag stiger snabbt åt sidan och håller för munnen. | ||
Okej - Ej medlem längre | 2005-10-22 18:41 | |
Kär Sen glömmer jag allt vad bacillskräck heter, kysser min älskling igen och säger sen med ett leende: | ||
Den Gode | 2005-10-22 19:00 | |
Matglad - Vad har du ätit, mmmmmm det smakar so raggmunk med fläsk, har då något kvar? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2005-10-22 19:05 | |
Kär Men vem kan egentligen tänka på mat när man är förälskad, så vi åker hem till mig och där hettar det till än mer... | ||
Eskarina1 | 2005-10-22 21:38 | |
Latmask När vi kommit in i sängkammaren (jag var naturligtvis tvungen att sitta en stund i soffan och slappa innan) så orkar jag inte direkt att ta mig för något, utan jag ligger ner och låter honom sköta jobbet, medan jag slumrar lite gött. | ||
pilutta-dej | 2005-10-22 23:53 | |
negativ: är han inte färdig snart, tänker jag, det där med sex är verkligen överreklamerat det också | ||