Spelrum
Giraffen20
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
11
Inloggade31
Mobilspel
Pågående21 400

Forumkategorier

Användare Inlägg  
numsan2010-11-17 00:28
Antal inlägg: 6327

Jag gifter mig med Simon. Även om han är grymt störig ibland så kan jag inte låta bli att imponeras över hans sinne för affärer. Dessutom skulle jag ju bli ganska rik på kuppen. Ligger med Paula för att jag aldrig skulle stå ut med Randys "dude" hela tiden. Så då får Randy dö.

Ola Salo, Nina Persson, Maja Ivarsson

Fånmåne - Ej medlem längre2010-11-17 08:48
Antal inlägg: 1035

Jag gifter mig med Nina Persson - hon verkar vara en sympatisk människa. Ligger med Maja Ivarsson för att boosta karriären och dödar Ola Salo på grund av hans vansinnigt dåliga tolkning av "När guldet blev till sand".

Lisa Ekdahl, Carl-Johan Vallgren, Anna Ternheim

numsan2010-11-17 13:46

Jag måste nog gifta mig med Carl-Johan Vallgren pga "Den vidunderliga kärlekens historia" som jag tycker är en helt genialisk bok. Kan man skriva sånt måste man vara en ganska fascinerande människa. Lisa Ekdahl tar jag till älskarinna och låter hennes mjuka stämma vagga mig till sömns om kvällarna. Vill verkligen inte döda Anna Ternheim, men jag antar att jag inte har något val.

Felix Herngren, Robert Gustavsson, Henrik Schyffert

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-17 22:37
Antal inlägg: 11463

Henrik är my kind of guy, så jag gifter mig med honom. Jag tyckte Felix var jävligt jobbig förut men har lärt mig att uppskatta honom på senare år. I Solsidan är han bara så jävla bra, så jag kan släppa till lite. Robert Gustafsson är jävligt rolig på scen men verkar vara en torrboll privat. Han får bekanta sig med min .45:a. (Det är en revolver, tänk nu inget annat ...)

Marit Paulsen, Leif Pagrotsky. Alf Svensson

mental becci2010-11-17 23:10
Antal inlägg: 20

Leif Pagrotsky gifter jag mig med dirr, vem vill inte ha hans skägg liksom?! Alf Svensson, KD, byebye. Vilket innebär att jag får ligga med Marit Paulsen.

Clint Eastwood, Bruce Willis, Chuck Norris

Laserswärd2010-11-18 01:17
Antal inlägg: 1172

Svårt! Får nog ta och döda Chuck Norris eftersom han anser sig vara coolare än Bruce Lee. Så får jag ligga med Bruce Willis, han har ju lyckats sett lika dan ut sedan genombrottet i "par i brott" i mitten av åttiotalet. Sedan gifter jag mig med, på senare dar faktiskt ganska så "otuffa", Clint Eastwood.

Pippi Långstrump, Carl Bildt, Jultomten.

numsan2010-11-18 01:28

Gifter mig med Pippi Långstrump såklart. Både tuff, rik och försvarar de svaga i samhället. Dessutom får man en häst och en apa på köpet. Och en helt galen villa. Ligger med Jultomten och låter honom skämma bort mig med julklappar året runt och då måste ju följaktligen Carl Bildt dö. Sorry Calle.

Selma Lagerlöf, Astrid Lindgren, Franz Kafka

Laserswärd2010-11-18 01:42

Gifter mig med Kafka, tror att det kan bli hur bra som helst! Eftersom Astrid inte var lesbisk, till skillnad från Selma, så tror jag att vår fina sagotant faktiskt inte blir så ledsen om jag dödar henne istället för att ligga med henne. Har följdaktligen sex med Selma.

Gary Oldman, Fågelturken, Joan Baez

Fånmåne - Ej medlem längre2010-11-18 11:59

Jag gifter mig med Joan Baez, hon får vagga mig till sömns när jag har svårt att finna ro. Ligger med Gary Oldman och Fågelturken har jag inte den blekaste om vem det är så denne får tyvärr lämna jordelivet.

David Duchovny, Kyle MacLachlan, Kenneth Welsh

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-18 12:02

Joan Baez var lite cool för 50 år sedan och har skrivit en låt som mina husgudar, Judas Priest, har gjort en cover på. Jag gifter mig med henne. Gary Oldman känns aningen ballare än Fågelturken så jag har sex med honom. Fågelturken gör pippifågeln sällskap på den sista färden.

Liz Taylor, Cary Grant och Vivien Leigh

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-18 12:05

Har ingen relation till Kenneth Welsh, så han får dö. Sexmissbrukaren Duchovny får nöja sig med en bortamatch och jag gifter mig med Kyle MacLachlan.

(igen) Liz Taylor, Cary Grant och Vivien Leigh

delta92010-11-18 12:07
Antal inlägg: 1041

ligga med Liz Taylor för hon är lika oattraktiv som mig själv
Döda Cary Grant för jag vet inte vem det är så han behövs inte i mitt liv
Jag bara måste gifta mig med Vivien Leigh för det namnet rocks my boat.

Bockstensmannen, Rune Andreasson, Hale Berry

KLuBBeR - Ej medlem längre2010-11-18 12:18
Antal inlägg: 5771

Gifter mig med Bockstensmannen - förstå vad chill. Rune, sorry, no hard feelings, men vi kan inte göra på något annat sätt är jag rädd. Halle Berry - mjo tack. :P

Mona Sahlin, André Pops, diLeva

numsan2010-11-18 13:53

Gifter mig med Mona, hon är en väldigt sympatisk kvinna. Och så kanske jag får hänga med hennes man Bosse också som om möjligt är ännu trevligare. Dödar Di Leva, det kan han förtjäna efter hustrumisshandel och grejer. Och ligger med André Pops. Han är ganska het.

Jodie Foster, Angelina Jolie och Nicole Kidman

Fånmåne - Ej medlem längre2010-11-18 16:23

Gifter mig med Nicole Kidman som är en suverän skådespelare. (Att jag dessutom hade en enorm förälskelse i henne i den nedre tonåren påverkar nog också.) Ligger med Angelina Jolie då jag omöjligt kan döda någon som faktiskt gör något gott för världen. Så tyvärr måste Jodie Foster stryka med.

Alf Svensson, Jimmie Åkesson, Blondinbella

numsan2010-11-18 17:12

Jag skulle helst inte ta i någon av dem med tång..
Men jag antar att jag måste välja. Läskiga Jimmie för dö. Jag ligger med Blondinbella och så gifter jag mig med Affe som troligtvis trillar av pinn inom några år ändå..

Bill Gates, Steve Jobs, Richard Branson

Bennechi2010-11-19 00:04
Antal inlägg: 81

Jag gillar nördar, så Steve Jobs får bli min make. Richard Branson blir säkert ett spännande one night. Bill Gates får då följakligen dö, och hans fantasiljoner går förhoppningsvis till någonting bra här på jorden.

Bod Dylan, Bob Marley, Bob Saget

Fånmåne - Ej medlem längre2010-11-19 00:56

Gifter mig med Bob Dylan, hans bitterljuva lyrik är orsak nog att bli homosexuell. Ligger med Bob Saget för Bob Marley vore det lite opassande att ligga med då han är död. Således dödar jag Bob Marley.

PJ Harvey, Sarah Brightman, Sharon den Adel

Laserswärd2010-11-19 01:05

Har sex med snygga Sharon. PJ Harvey är en av de coolaste kvinnorna som finns, så henne gifter jag mig med. Brightman, nee, jag är ingen musikalälskare (Hair är undantaget), även fast hennes röst inte går att klaga på så får hon dö.

Sid Vicious, Frank Sinatra, Errol Flynn.

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-19 01:11

Sid står sig slät gentemot Errol och Frankie, så han får dö. Fäktas lite med Errol och gifter mig med The Voice.

Snövit, Askungen och Ringaren i Notre Dame

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?