Spelrum
Giraffen | 22 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 35 |
Mobilspel
Pågående | 20 967 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
JJJPKP | 2007-11-04 11:14 | |
![]() | Men vilken snygg karl som sitter och väntar på C i Lummelunda grottan. I brasans värme sitter nu C med denna okända karl och hånglar. Detta är livet. Nu vill jag har barn och familj. Detta jäktande fram och tillbaka blir för jobbigt. Vi ska lära barnen spela betapet tilsammans. Men jag har ju en familj redan kryper det ur karn. Vadå familj... vår familj då? som vi ska skaffa..... Men jag har min familj i LA. Jag är här för att spela match på Råsunda i Solna. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-04 11:16 | |
![]() | ( var är alla andra medförfattare?) Men först var hon tvungen att köpa en ny bikini. På Gotland finns det ju fina sandstränder, så hon skulle passa på att sola och bada lite, och kanske ragga på någon Gotlandspojk? | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-04 11:18 | |
![]() | hoppsan krock! Nu var det bråttom igen! Inte ville hon dejta en upptagen karl, så hon sprang iväg så fort hon kunde till färjeläget och såg att båten precis hade lämnat kajen. -Jäklar! nu måste jag vänta i flera timmar igen! vad ska jag göra då? | |
JJJPKP | 2007-11-04 21:34 | |
![]() | Ops i did't again där ligger en gummibåt jag tror jag hinner ikapp färjan lagom för att vara med den stora showen på däck 12.För att sedan slå mig ned vid något av borden med ungkarlar. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-06 19:00 | |
![]() | På bordet, vid alla snygga ungkarlar, stod ett paket. Ett stort, rött paket med vita snören. Hon undrade vem det var till och en av snyggingarna sa att det var till den första tjejen som vågade bjuda upp till dans... | |
JJJPKP | 2007-11-16 15:47 | |
![]() | Qvinna öppna då vi vibrerar av längtan inför innehållet i paketet. Det kanske ligger en betapet tacka i guld. Och ingen skulle bli gladare än jag. Då skulle jag kunna lösa in den på pant banken i gränna för att åka vidare med tåget till Sancibar. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-17 13:19 | |
![]() | Rätt som det var så kom den en liten pojke och snappade åt sig paketet. Fort som attan sprang han iväg mellan alla människor som stod runt omkring bordet. - Stoppa honom!! skrek alla i kör. - Han har vårt paket!! Hjälp!! | |
JJJPKP | 2007-11-19 12:07 | |
![]() | Satan var snabb han var, håret yrde och man såg bara något grönt som flög förbi.Man kan undra om det var en grönmögelost som flög fram. | |
brini | 2007-11-21 11:37 | |
![]() | Trist, där försvann paketet och alla stod kvar och bara glodde som fågelholkar. | |
JJJPKP | 2007-11-22 13:33 | |
![]() | Undan med er jag ska lägga benen på ryggen och fälja paketet till världens ende. Där kanske jag får hjälp av någon med att öppna det. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-22 18:02 | |
![]() | Varsamt flyttade Christina på sig. Tänkte på hur fort JJJPKP var tvungen att springa eftersom pojken alla redan hade kommit en bra bit. Men C visste inte att JJJPKP hade en syster som var värsta yrvädret, och att hon hade lärt upp sin lillasyster att springa efter karlar (eller pojkar som i detta fallet) Jäklar vad hon sprang!!! Hon fick tag i paketets röda snöre, men det var det enda hon fick.. | |
JJJPKP | 2007-11-24 12:48 | |
![]() | Xtra pris skrek JJJPKP åt alla och genast så var det en hel skock med människor som jagade det röda snöret och bruden som hängde och dinglade i slutet på snöret. C såg att i början på det röda snöret sprang det faktist en riktig kändis. Var det inte.... han med kronan på sned. Jo självaste kungen var det det som stulit paketet. | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-11-24 18:34 | |
![]() | Ytterligare någon timme hade gått. Kungen hade , för länge sedan, sprungit in i sitt slott i Stockholm med paketet. C insåg att det inte var någon ide att försöka att ta tillbaka paketet, så hon lommade iväg i gamla stan för att hitta något att göra. Allt som hon försökte att göra, blev på något sett förstört! Hon var väldigt nere och deppad, men då plötsligt... | |
JJJPKP | 2007-11-27 11:14 | |
![]() | Z-X-Y kom springande för backen med en hel hög av slottsvakter efter sig. C frågade vart de skulle. Z vill tillbaka och spela ett nytt Betapet med alla kompisar. I storstan ska man inte vara när man ska spela. Vi styr vår kosa mot storskogen västerut. För där ska vi....... | |
bennyboll - Ej medlem längre | 2007-12-20 17:54 | |
![]() | återigen ta upp spelet med de snygga grabbarna. Men vill vi verkligen det? frågade C undrande. - ska vi inte "skita" i det och göra nåt redigt roligt istället? Så blev det beslutat att de skulle inte bry sig om betapet i skogen, för det fanns ju på nätet och det var mycket roligare.. | |
farmor448 | 2011-10-05 22:47 | |
![]() | än att leka med kottar och förresten ska vi bara skriva en mening var så vi kan väl fortsätta att | |
farmor448 | 2011-10-05 22:48 | |
![]() | (tryckte på fel knapp-----------fortsätte r) skriva om olika spel. | |
päronhalva | 2011-10-06 06:10 | |
![]() | Överdriv inte nu, roligare att spela tillsammans IRL. | |
orvar99 | 2011-10-09 19:14 | |
![]() | Antagligen har vi alla svårt att träfas IRL, | |
Maja G | 2011-10-10 08:48 | |
![]() | beror på hur mycket viljan finns att träffas så helt omöjligt är det nog inte! | |