Spelrum
Giraffen | 40 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 20 700 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ceckes | 2008-09-27 00:54 | |
Därför att de är godare för de har lagt ned en massa fyllning o grejer i med annan mängd än man själv gjort o de är större o mer jästa på nåt sätt. Varför finns det inte arbetsmarknadsrelaterade utbildningar inom alla intressanta ämnen o bara inom vissa? | ||
cmsw | 2008-09-27 09:16 | |
Därför att studier av vissa för en själv intressanta ämnen inte leder till yrkesarbete alt yrkesarbete där det finns jobb så man kan försörja sig. Varför behövs inte alla människor i "samhället"? | ||
remvanrijn | 2008-09-27 10:50 | |
De behövs nog , men kostnaderna för detta vägs väl inte upp mot vad de kan tänkas "producera" om man nu alltid kan mäta sånt i pengar. Varför ger EU en massa bidragspengar till helt värdelösa projekt? | ||
Dalkulllan | 2008-09-27 11:09 | |
För att a) EU är en diffus maskin som samtidigt slukar och spyr ut pengar b) politiker inte alltid är de mest kompetenta, för vore de ordentligt kompetenta skulle de styra och ställa i näringslivet istället c) det finns en politisk korrekthet som gör att även struntprojekt tydligen måste belönas, hur onödiga/tillfälliga etc. de än må vara Varför har jag för dåligt tålamod för att orka hänga med i en TV-serie med säg 18 avsnitt...? | ||
remvanrijn | 2008-09-27 11:52 | |
Därfor att den inte är tillr. spännande för att du skall komma ihåg tråden och vara sugen på att invänta nästa avsnitt. Sen är det olika saker som konkurrerar om din tid och uppmärksamhet. Kommer man att ha mer tid som pensionär eller mindre? | ||
Dalkulllan | 2008-09-27 11:57 | |
Som pensionär kommer man att ha mer tid för det man VILL göra eftersom jobbet som man MÅSTE göra inte stjäl tid. Men det hänger förstås också på hur man mår, hur ens närstående har det och mycket annat. Hur kan jag vara sjuk (rejält förkyld) tre gånger (hittills) på 7 månader? | ||
remvanrijn | 2008-09-27 12:04 | |
*räcker fram ett packe pappersnäsdukar* Du har väl haft oturen att de du omgåtts med smittat dig.Ibland är det inte så smittsam, ibland är det, råkar man själv ha lite sämre immunförsvar just då är det kört. Du kan trösta dig med att många drabbas av långvarig/återkommande förkylningar just nu. Tror du att det kan hjälpa med kinesiska dryckor eller homeopatiska medel? | ||
Dalkulllan | 2008-09-27 12:46 | |
Mja, kanske, men det bästa är nog sömn och massor av vatten så att man får ut eländet med avloppet så att säga. Varför är folk så intresserade av Paris Hilton och Britney Spears? | ||
remvanrijn | 2008-09-27 13:17 | |
Är de? är jag lustig om jag är mer intresserad av vanliga människors liv och öde? | ||
patboone | 2008-09-27 15:00 | |
Inte alls. Definiera "vanlig" människa. | ||
Liverpool FC | 2008-09-27 20:54 | |
Sannolikt en som sticker ut så lite som möjligt. Vad är skillnaden mellan en bakterie och en bacill? | ||
Dalkulllan | 2008-09-28 00:16 | |
Du kan inte rulla bacill Vilken är skillnaden mellan bra humor och dålig humor? | ||
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-28 06:13 | |
Skillnaden ligger i åhörarens tycke Varför tillhör tomater som är röda släktet grönsaker? | ||
cmsw | 2008-09-28 09:33 | |
Alla grönsaker är väl gröna i början - själva växten som får blommor och "frukt". Hmm...det finns dessutom betydligt fler grönsaker som ger ätbara resultat i andra färger än grönt...morot, rädisa, paprika, kålrot, aubergine... Hur kan man vara säker på att efter regn kommer solsken i betydelsen att tråkigheter efterföljs av roliga saker? | ||
bizzzy - Ej medlem längre | 2008-09-28 10:52 | |
Därför att hela livet går ut på balans annars fungerar det inte. Vad är det som cmsw har i munnen? | ||
bennyboll - Ej medlem längre | 2008-09-28 18:05 | |
Jag tror det är ätpinnar, sådana man äter kinamat med...? Varför har någon flyttat på mina enda porslinsfigurer? | ||
virre_89 | 2008-09-28 18:39 | |
För att jävlas kanske... Varför är allt roligt cancerframkallande? | ||
Ceckes | 2008-09-30 00:12 | |
Svaret är att allt roligt är inte cancerframkallande men även tråkiga o hemska saker är cancerframkallande. Varför måste jag bli fet om jag äter gott o mycket? | ||
cmsw | 2008-09-30 00:18 | |
Ingen naturlag...beror på vad du tycker är gott att äta och hur ofta och i vilka mängder du äter sånt som du blir fet av... Varför är det så härligt att vara vaken på natten så att man är så trött på morgonen? | ||
Ceckes | 2008-09-30 00:20 | |
Jo det är härligt på natten för då är man som nattuggla allra piggast, vilket vi verkar vara o det är skönt att sova ut i godan ro o slippa morronstressen. Men varför ska det vara så svårt att somna ibland, innan man faller till ro fast man ligger i säng o vill sova? | ||