Spelrum
Giraffen | 25 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 22 |
Inloggade | 49 |
Mobilspel
Pågående | 20 315 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
en dum en | 2015-09-15 21:29 | |
Ja så var denna dagen till ända, undrar vad i morgon ska hända. Det är bara att sova på saken, och i morgon när man är vaken, får man se hur den dagen kan bli, kanske känner man sig lycklig och fri. | ||
Eugene Dawn | 2015-09-15 21:46 | |
Tankar snurrar kan ej sova dumheten excellerar vill jag lova Hur ska jag finna råden Med alla elallergiker i chattråden? | ||
travmys | 2015-09-16 20:48 | |
Hipp Hurra för Bamsefar, för att han är så go o rar. Småttingarna leker o stojar, dom större busar o skojar. När dagen gått till ända, kan allting hända. Drömmar o tankar spretar o far, för alla o envar. Vart tar morgondagen sin väg, var positiv o säg, Tjingeling, så slå en "pling" | ||
Jess Sand | 2015-09-20 11:33 | |
Sovmorgon har jag unnat mig idag låg kvar och läste av välbehag om Jack Reacher den tuffa som runtom i världen luffa, råkar ut för ditt som datt men passa dig för att spela spratt med denna storväxta ex-militär som jag håller litterärt så kär. Med Reacher vill ingen bråka då man i trubbel råka han är så stark och tuff faller inte av minsta puff. Nu ska jag återgå till den riktiga värden önska mig lycka till på färden! | ||
travmys | 2015-09-20 14:03 | |
Lycka till på din stråt, vad det månne vara för nåt. Finns där några hinder ivägen, var tålmodig o trägen. Lösningar finns för allt, så ta det kallt. Nöjd o belåten i sinnet, håll det kvar i minnet. Var dag ett minne blott, både stort som smått. Håll humöret upp, må som en tupp! | ||
Jess Sand | 2015-09-26 19:32 | |
Tack för dina vackra ord, är så lycklig att få vara på denna jord, för att jag föddes där det är tryggt, i landet mina förfäder byggt. Tänker på alla som flyr som våldet i det egna landet skyr hur kan vi hjälpa alla som på denna jorden knalla? | ||
travmys | 2015-09-27 15:38 | |
Jadu, alla dessa som virrar omkring, och inte ha en fast plats på jorden. Utan mat o äger ingenting, det ekar tomt på borden. Vi äter o sover i skön säng, nog är dom värda en peng. Bidra så det underlättar, åtminstone några magar mättar. | ||
Jess Sand | 2015-09-27 19:58 | |
Nog är kontrasten stor mellan fattig och rik det beror på var vi bor ingens vardag den andres lik. | ||
MajLill | 2015-09-28 15:30 | |
Jag har just nu ett I-landsproblem det ger mig närapå eksem. Jag vill sticka nåt fint, men vadå? Ett par sockor eller två? Vantar, en halsduk, en sjal? Ack o ve dessa jobbiga val. Garn det har jag i överflöd men hjärnan den är nästan död. | ||
Jess Sand | 2015-09-28 18:14 | |
Du kommer nog på nåt ska du se annars om hjälp du kan be av någon kreativ själ som vill dig väl. | ||
travmys | 2015-09-29 21:41 | |
Med små medel stora dåd, varje gåva värd en applåd. Det lilla gör susen, till många, flera tusen. I hjärtat sprids värmen stor, till varje syster och bror. Det är en fröjd att se, vad vi kan bidra och ge. Hoppas hjälpen kommer fram, slippa vara hungrig och ensam, i denna tuffa värld som är, vi lever och lär! | ||
snurremurre | 2015-09-29 21:52 | |
Jag har idéer så många Men att ögonblicket fånga Att komma igång Tex skriva en sång Eller en bok Jag är ju så klok Snickra vill jag gärna Fixa till en stjärna Skruva ihop ett hus Åka iväg på en massa bus Men nu ligger jag här I soffan så skär Ont i min mage Utanför min hage Ingen kraft ens till att plocka lite bär | ||
travmys | 2015-09-29 22:09 | |
Alla idéer stora som små, impulser, vi hittar på. Fantasin är det inget fel, men för allandel, det som inte görs idag, i gärning o ordalag, kommer i dager, småningom, grann o fager! | ||
snurremurre | 2015-09-29 22:24 | |
Länge sen man rimmade Blev mer att man simmade Har tappat ord och vers Att hitta blir en pärs Känns mer som ett ihoplimma(n)de | ||
BetaBAM | 2015-09-30 07:41 | |
Sitter här och funderar på hur mycket tid man spenderar för att fundera uppå sån´t man ej kan uppnå... | ||
snurremurre | 2015-09-30 08:48 | |
Om man alltid kunde veta Behövde man ej fundera Men att med sina tankar leta Den tid vill jag gärna spendera ;) | ||
travmys | 2015-09-30 09:18 | |
Hipp som happ, bara strul, inte så himla kul. Bättre då med trimmad kropp, vinna löp o vara i topp. Drömma kan man dock, säger en "tjocksmock" Allt är inte guld o gröna skogar, jobba på o få vita knogar! | ||
Jess Sand | 2015-09-30 15:34 | |
Få drömmar slår verkligen in knappast heller drömmen min om att få resa mycket mera och att pengarna var flera i min tomma ficka då vore jag en lycklig flicka. | ||
travmys | 2015-09-30 19:38 | |
Drömmar kan ingen ta ifrån oss, bara njuta och släppa loss. Pengarna vi sätter sprätt, svårt, nä lätt som en plätt! Vi sparar till nästa mål, snart sitter där en skål, på resan till varmare land, bada och vandra på het sand. Ett fint minne vi tar hemåt, från fjärran tripp med båt. Nöjd och belåten i tanken, fastän kontot på banken, minskat rejält, vi nästa resa beställt! | ||
Jess Sand | 2015-09-30 21:06 | |
Önskar det vore så men pengarna är för få. | ||