Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 1 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 6 |
Mobilspel
Pågående | 19 744 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Sotfinger | 2014-08-29 13:55 | |
Säkerhetsmedveten: Grannarna är faktiskt riktigt trevliga, när man lär känna dem lite så här under enkla former. Han under bordet var heller inte berusad, han undersökte bara en bit av tångruskan som Abel tappat. Det visade sig att han också ska doktorera, kollade jag lite diskret. | ||
Schackrutor | 2014-09-16 20:52 | |
Social: Jag pratar på med mina grannar men känner att fler behöver träffa dessa intressanta människor, så ringer min bästa kompis Roger och ber honom komma över. Sen ringer jag den roliga pizzakillen också. | ||
Sotfinger | 2014-09-17 08:39 | |
Säkerhetsmedveten: Pizzakillen har med sig pizza till oss alla. Jag avvaktar med att äta min tills jag ser att ingen av de andra börjar må illa. Nu vill plötsligt alla att vi ska gå ut och spela boule. | ||
Greta grus | 2014-09-19 13:50 | |
Ambivalent: Jaa, pizza, det var länge sen faktiskt. Nä, usch nu kom jag på att det är min ickeätardag i 5:2-dieten. Tusan också. Man kanske jag kan ta en liten bit eller blir allt förstört då...? Om jag spelar boule bränns det väl lite kalorier också eller. | ||
Sotfinger | 2014-09-20 23:32 | |
Säkerhetsmedveten: Boule är ett ganska roligt spel om man bara ser till att man inte kastar sina klot på någon annan eller själv står i vägen och blir träffad. Jag minns en gång när jag var i Frankrike och tittade på när folk spelade boule i parken. | ||