Spelrum
Giraffen16
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
10
Inloggade26
Mobilspel
Pågående21 400

Forumkategorier

Användare Inlägg  
numsan2010-11-20 21:29
Antal inlägg: 6327

Gifter mig med Freud för att det hade varit så grymt creddigt. Och så ligger jag nog med Frank tror jag. Därmed måste Arne möta döden.. Sorry.

Marie Picasso, Erik Grönwall, Marcus Fagervall

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-20 22:08
Antal inlägg: 11463

Har en vild natt med porriga Picasso - hon är lite för dryg för att jag ska stå ut med henne resten av livet. Dödar väl Erik då och gifter mig med Marcus i brist på annat.

Linda Skugge, Axel Schulman och Lena Mellin

numsan2010-11-20 23:15

Gifter mig definitivt med Linda Skugge - kvinnan som gav oss fittstim och mest av allt vill jag hångla med någon. Känns som att man alltid skulle ha hätska och stimulerande konversationer vid frukostbordet. Sen blir det nog lite ole dole doff mellan Alex och Lena, men Alex har ju fördelen av att ha snopp så jag ligger med honom och tyvärr får Lena dö.

Arial, Ursula, Sebastian (i lilla sjöjungfrun då såklart)

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-22 11:05

Skulle nog inte våga släppa Sebastian i närheten av mina genitalier utan låter numsan koka soppa på honom. Sätter en papperskasse över huvudet på Ursula och har sex med henne, sedan gifter jag mig med Arial och vi lever lyckliga i alla våra dagar.

Ernst Kirchsteiger, Mat-Tina Nordström och Christer Ulfbåge

numsan2010-11-22 14:03

Tina är ju så oerhört enerverande klämkäck. Går inte riktigt hem hos mig. Hon måste tyvärr dö. Ernst är ju en helyllekille och dessutom ganska stilig. Honom gifter jag mig med. Därmed - ligga med Christer.

Gordon Ramsey, Nigella Lawson, Jamie Oliver

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-22 14:17

Skyndar mig att gifta mig med Nigella Lawson och kedja fast henne mellan spisen och sängen. Har sex med Jamie Oliver (han är ju redan naken) och skickar Gordon Ramsay med en enkelbiljett till Helvetet.

Magnus Betnér, Johan Rheborg och Maria Lundqvist

jeckaflikkan2010-11-23 19:27
Antal inlägg: 77

jag gifter mig med rheborg, han verkar ju kul.
sex med betnér fast jag egentligen inte har lust men hellre än med en tant.
så maria till hell.

Ola Rapace, Björn Gustavsson o Vickan (prinsessan alltså)

numsan2010-11-23 19:53

Hmm.. tricky..
Tycker nog faktiskt att Björn verkar vara en ganska trist människa privat. Så även om jag gillar honom får han dö. Ola kan jag nog ha mycket hjälp av i jobbet, så honom gifter jag mig med. Och så ligger jag med Vickan då.

Bamse, Lilleskutt, Skalman

Wille512010-11-23 20:19

Utgår från att Bamse är omöjlig att döda, så jag ligger med honom istället. Skalmans alla uppfinningar lär göra honom rik, därför gifter jag mig med honom. Lilleskutt är ju en schysst stek så han möter kniven...

Peter Forsberg, Johan Glans, Martin Melin

numsan2010-11-23 20:41

Om vi förutsätter att vi pratar om Robinson-Martin då.. Hmm.. Jag skulle vara tvungen att döda Peter Forsberg pga Foppa-tofflorna. Sorry, men det är dödsstraff på sådana modeskymfer. Så får jag väl gifta mig med Martin och ligga med Johan.. Gillar ingen av dem direkt egentligen..

Bill Clinton, Barack Obama, George Bush

Wille512010-11-23 20:48

Bill har ju haft en del utomäktenskapliga förlustelser, så vi utgår ifrån att han är bra i sängen. Jag ligger med Bill. De andra två då. Gillar ingen av dem egentligen, men Bush går nog döden till mötes och jag antar att jag är tvungen att gifta mig med Obama då...

Robert Laul, Patrik Ekwall, Miss Li

numsan2010-11-23 21:56

Gifter mig lätt med Miss Li! Hon är ett litet energiknippe som säkerligen skulle liva upp vardagen och har dessutom en grym röst. Robert Laul är snyggare än Patrik Ekwall så jag ligger med honom och Patrik får gå döden till mötes. Hej då.

Jesus, Buddha, Muhammed

Wille512010-11-23 22:23

Luring... Jesus har ju återuppstått en gång, så han får ett nytt försök. Buddha känns kanske som en trevligare snubbe att hänga med länge, så jag gifter mig med honom. Ligger med Muhammed, men inser i samma stund att han då kommer stenas till döds tillsammans med mig av religiösa skäl, men så väljer jag nog ändå...

Homer Simpson, Bree van Dekamp, Batman

numsan2010-11-24 00:26

Skulle lätt gifta mig med Bree! Hon har ju blivit sympatisk på gamla dar, har galet snygg hårfärg och lagar fantastisk mat. Dessutom blev hon ju rik på sitt företag.. Sen är Batman bra mycket sexigare än Homer så honom ligger jag med. Sorry Homer. You must die.

Brandon, Steve, Dylan

Resurrection - Ej medlem längre2010-11-25 14:22

Dylan verkar inte ha så mycket bakom den snygga fasaden, så han får dö. Visserligen är Brandon en svärmorsdröm, men en natt är ungefär så länge jag skulle stå ut med honom. Steve är väl tät, så jag gifter mig med honom efter ett par dejter (och vänstrar med Valerie för fulla muggar ;) ).

Dr. House, Dr. Quinn och Dr. Snuggles

numsan2010-11-25 14:36

Jag bara avgudade Dr Quinn när jag var yngre.. Så henne gifter jag mig med. Så kanske jag får hänga med Sully också. OOOHHH vilket plus! Sen ligger jag med House.. Går inte jättemycket igång på små tecknade figurer.. Men Dr House är ju lite badboy sådär så det kan nog funka..

McDreamy, McSteamy, Meridith Grey

Wille512010-11-25 15:40

Ligger definitivt med Meredith, hon är snygg men jobbig! Dödar Shephard eftersom han är en konkurent om Grey. Gifter mig med Dr Sloan eftersom han blev kvar...

Paris Hilton, John F Kennedy, Alice Bah

Bennechi2010-11-25 15:47
Antal inlägg: 81

Meredith måste dö, hon är så jobbigt djup och deperimerad. Dessutom får hon väl alzheimers any day now. Sen får jag väl ligga med Derek som tröst då, och så gifter jag mig med Mark som verkar vara mysig att ha som bästa vän.

Maria Sveland, Linda Skugge, Jan Guillou

numsan2010-11-25 16:05

Jag dödar Jan Guilliou. Tycker att han är lite läskig. Ligger med Linda Skugge och gifter mig med Maria för att jag gillar hennes "Bitterfittan".

Och så dödar jag Paris. Säger sig självt kan jag tycka. Ligger med Kennedy och gifter mig med Alice Bah som numera är egen företagare och gör ganska schyssta föreläsningar..

Astrid Lindgren, Roald Dahl, JK Rowling

Turmalin2010-11-28 21:11
Antal inlägg: 219

Jag måste döda Roald Dahl för att han vet jag inte ens vem det är ;-)Jag vill helst vara gift med JK Rowling för hon har så underbara fantasi och då måste jag ju ha sex med Astrid Lindgren. Det får gå....

Jag stjäl Wille51´s
Paris Hilton, John F Kennedy, Alice Bah

Visar sida: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?