Spelrum
Giraffen | 20 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 12 |
Inloggade | 32 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
numsan | 2010-11-28 22:00 | |
Men den har jag redan svarat på juh.. Svarar det igen då.. Ddarö Paris. Säger sig självt kan jag tycka. Ligger med Kennedy och gifter mig med Alice Bah som numera är egen företagare och gör ganska schyssta föreläsningar.. | ||
numsan | 2010-11-28 22:01 | |
Dödar skulle det stå.. Och nya: Stålmannen, spindelmannen, batman | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-29 10:36 | |
Stålmannen har alltid varit lite fjantig i mina ögon så han får stryka med. Gifter mig med Batman då han har en häftig röstförvrängare och vänsterprasslar med Spindelmannen då han är det enda alternativet kvar. John Coltrane, Nina Simone, Miles Davis | ||
numsan | 2010-11-29 13:41 | |
Gifter mig definitivt med Nina Simone! Coolare och mer begåvad kvinna får man leta efter.. Sen blir det lite tricky.. Jag gillar ju både Miles och Coltrane som tusan egentligen.. Men jag får nog ligga med Miles för lång och trogen tjänst.. Elton John, Eric Clapton, Sting | ||
KLuBBeR - Ej medlem längre | 2010-11-30 15:38 | |
Ja, det där var ju inte helt lätt. Får nog skicka Elton till efterlivet, ligga med Sting (han ska ju kunna massa prylar sägs det) och gifta mig med Clapton. Carola, Steven Seagal, Robert Wells | ||
numsan | 2010-11-30 15:59 | |
Jag måste ju verkligen döda Carola. Tål henne inte. Sen.. hmm... känns inte superlockande att ligga med Robert Wells, men så får det nog bli trots allt.. och så gifter jag mig med Steven Segal.. Petter, Eminem, 50 Cent | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 18:24 | |
oh! dödar petter han e en tönt. gifter mig med ngn jag i hemlighet tycker är rätt het eminem och har ett badassligg m 50cent! susanne lanefeldt, stig strand, beatrice ask | ||
numsan | 2010-11-30 21:45 | |
Hmm.. tricky.. Jag måste nog ligga med Susanne.. Tänker att hon är bra i sängen efter alla sina knipövningar och grejer.. Sen är jag ogärna gift med en politiker så Beatrice får nog gå döden till mötes. Följaktligen gifter jag mig med Stig.. Samuel L. Jackson, John Travolta, Uma Thurman | ||
Laserswärd | 2010-11-30 21:49 | |
Uma Thurman är het, så henne ligger jag med. Tycker John Travolta är sjukt obehaglig (och vidare motivering har jag redan nämnt i denna tråd), så honom dödar jag. Så gifter jag mig med Samuel L. Jackson. David Batra, Tom Selleck, Beyonce. | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:03 | |
Ligger med Beyonce, hon ser ju faktiskt helt okej ut. Gifter mig med David Batra och dödar alltså Tom Selleck med motivationen att jag inte stått ut med honom i de få filmer jag sett honom i. Billy Idol, Mick Jagger, Tom Jones | ||
ramsay - Ej medlem längre | 2010-11-30 22:04 | |
jag ligger m beyonce! snacka hett! sen dödar jag batra fast han är rätt rolig men orkar inte m spex i 60 år. gifter mig med halvdöda snor rika selleck. linda rosing, anna book, anna anka | ||
numsan | 2010-11-30 22:15 | |
Hmm.. Skulle helst slippa dem allihopa men måste jag välja (vilket jag såklart måste) så Gifter jag mig nog med Anna Book trots att hon verkar skitjobbig. Verkar åtminstone mest sympatisk av de tre. Sen ligger jag med Linda och dödar Anna som jag verkligen inte klarar av. Patric Swayze, Keanu Reeves, Jared Leto | ||
NIXIE1 - Ej medlem längre | 2010-12-01 01:59 | |
Straffknulla Patric Swayze ,gifta mig med Keanu Reeves ,döda Jared Leto. Alice Cooper ,Freddy Krueger ,Ted Bundy | ||
Laserswärd | 2010-12-01 08:52 | |
Ted Bundy måste tyvärr dö, hade kunnat ligga med honom för att han inte såg så pjåkig ut, men det skulle ju vara för risk för mitt eget liv, samt att tanken på att han sysslat med nekrofili skulle vara minst sagt avtändande. Sedan så gifter jag mig med Freddy Kreuger, så kan vi hjälpas åt att förfölja unga dryga amerikaner i deras drömmar. Så ligger jag med sympatiska Alice Cooper. Ernst-Hugo Järegård, Paula Abdul, David Bowie | ||
numsan | 2010-12-01 12:27 | |
Min spontana reaktion var att utan tvekan gifta mig med David Bowie.. Men samtidigt hade det betytt att jag skulle vara tvungen att ligga med Ernst Hugo och det är jag inte ett dugg peppad på.. Så jag får gifta mig med honom och ta Bowie som älskare. Ledsen Paula. Arja Saijonmaa, Annika Lantz, Kristin Kaspersen | ||
Laserswärd | 2010-12-01 12:43 | |
Måste ju gifta mig med Annika Lantz, har inget emot att höra henne babbla på hela dagar <3. Arja är störtskön, så henne ligger jag med. Kristin Kaspersen, lite för hurtig och lite för "svensk" för mig smak, hon får dö helt enkelt. Chris Isaak, Martin Kellerman, Thomas Öberg | ||
numsan | 2010-12-01 13:15 | |
Jag gifter mig såklart med Thomas Öberg!! Denna fantastiska karl.. Är ingen jättestor Rocky-fan så jag kanske tar och dödar Martin Kellerman ändå. Chris Isaak får alltså ett tack-ligg för att ha klämt fram dängan "Wicked Game".. Robert Pattinson, Hugh Jackman, Viggo Mortensen | ||
Fånmåne - Ej medlem längre | 2010-12-01 17:54 | |
Gifter mig med Viggo - vi pratar ju nästan samma språk. Ligger med Hunk Jackman och dödar Robert Pattinson då han är en kass skådespelare. Anthony Head, Mitch Pileggi, Mark Harmon | ||
numsan | 2010-12-01 23:59 | |
Gifter mig lätt med Anthony Head! Han är fantastisk i Buffy!! Särskilt musikalavsnittet.. Mmm.. Giles.. Ligger med Skinner som tack för arkiv Xs bästa dagar och dödar Jethro, är ingen superfan av NCIS.. Holly Madison, Bridget Marquardt, Kendra Wilkinson | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-12 22:51 | |
(Googlat bara för dig, baby!) Kendra ser nästan naturlig ut och får bli min fru, Bridget och jag har en ménage à trois med Hugh Hefner medan Holly får en himmelskt bra utsikt där hon kan sitta och flukta Petter, Plura och September | ||