Spelrum
Giraffen | 51 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 30 |
Inloggade | 81 |
Mobilspel
Pågående | 20 059 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
witchgame | 2011-05-24 19:45 | |
PIANO sökes gammaldags efterrätt marken skalv danskarna fick en liten jordbävning | ||
carann04 | 2011-05-24 22:37 | |
kalvdans sökes: ett djur Vi kan inte hålla på så här! | ||
SiriusMusta - Ej medlem längre | 2011-05-24 22:42 | |
kanin sökes: ett namn du är verkligen en sann anarkist du! | ||
MiaMarengo - Ej medlem längre | 2011-05-25 09:26 | |
Sanna, Ann, Anna sökes: dryck Kolla in snubben med det rutiga paraplyet! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-03 18:25 | |
Svar: nubbe Sökes: yrke Herrklubben fylls av säregna gentlemän. | ||
anderberg8 | 2012-01-03 18:41 | |
HAHAHA! Den där covern har jag lärt mig se igenom för länge sen VanillAr, det vet du... Svar: AGENT Sökes: TRE länder (varav ett med mycket dekadent befolkning, enligt Peter) Skidlöparen på fjärde plats kommer inte att komma mer ikapp klungan längst fram, han är bara en normal i sällskap av världsåkare framför sig som nu kan fira klart sina pall-platser. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-03 19:46 | |
Nä, du ser ju lätt igenom alla försök till alp-prål. Svar: Amerika, Mali, Irak Sökes: valuta Ena eller andra hållet, någon väg finns alltid som leder till Rotebro. | ||
anderberg8 | 2012-01-03 20:15 | |
Svar: Rand Sökes: En färg Ja, alla vägar bär till Rotebro, men man kan fråga samma snubbe igen: Hur många omledningar krävs det av en agent för att tillslut komma till Rotebro? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-03 21:06 | |
Men åh, jag suger tydligen på sånt här. Kan det vara rot (tyskans röd)? Att börja svara på tyska är så dumt att det nästan är kul. | ||
anderberg8 | 2012-01-03 21:43 | |
Du måste nog klura lite till... en färg på fem bokstäver. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-03 22:05 | |
Svar: Beige (mycket klurigt dold måste jag säga :) Sökes: ett grundämne För att undlippa de italienska rävarna runt Rotebro måste vår agent stålsätta sig och ta otaliga omledningar ur alla tänkbara bakhåll. | ||
anderberg8 | 2012-01-04 17:17 | |
Svar: Brom Sökes: En förseelse som bestraffas med utvisning i ishockey Att åka till Rotebro via mexikanska bukten, Costa Rica och stöveln på Italien är en tripp ingen människa borde missa i sitt liv. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-04 18:25 | |
Svar: tripping Sökes: ett TV-program Agenten måste vara både briljant och rapp, orka springa efter tågen och vara beredd att vid olika tidpunkter lura iväg bussen, än hit, än dit. | ||
anderberg8 | 2012-01-04 18:57 | |
Svar: Idol (Den var riktigt klurig, tänkte först: Rappork?) Sökes: Två vanliga djur Det var genom Hockeytrainers Unite som Peter kom i kontakt med Bosse, en mycket välslipad agent som med sin rutin har lärt sig att se igenom alla de trehundra vanligaste underkåverna, men han kan inte genomskåda "Helskägg på gamla damer"-covern, trots 40 års träning. | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-04 19:21 | |
(Hehe. Ja, jag måste lägga ut lite villospår för att det inte ska bli för lätt för dig.) Svar: Varg och hund Sökes: en fågel Träning och erfarenhet i kombo med ett fotografiskt minne som spar intryck i de grå hjärnvecken, är det som till slut river itu vad som än kvarstår av den fina kåvern. | ||
anderberg8 | 2012-01-04 19:32 | |
Snyggt! Du hittade "fel" djur! "Hund" råkade komma med på köpet, den tänkte jag inte på. Hittar du det tredje? =D ...Medan jag lurar på din idiotfågel! | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-04 19:38 | |
Haha, ja se där! :) Svar: Varg, hund och anka. | ||
anderberg8 | 2012-01-04 19:40 | |
HAHA, du hittade ett FJÄRDE!!! Jag tänkte på ännu ett annat... | ||
anderberg8 | 2012-01-04 20:09 | |
Jag hade ju en kompis som var ornitolog, men han avled ju. Han var ute på Kalmar där på Alvaret och fotade så mycket fåglar att han glömde äta. Han hade säkert hittat din fågel. Min trötta hjärna ser ingen bevingad varelse i texten, jag ger upp. ...Jo, kanske, UV! Fy fan vad svår & som jag har kämpat... säg att det är rätt. Sökes: En sport Om en hemlig agent mördar trettio italienska rävar, är han då en massmördare om det bara var på låtsas? | ||
VanillAr - Ej medlem längre | 2012-01-04 20:29 | |
Rätt! Bra där! :D Svaret på ditt förra blir förresten: Varg, hund anka och gam! Eller har jag hittat ett femte? Svar på din senaste: Dart (?) Sökes: En kommun (enkel nu) Flygbesättningen utgörs alarmerande nog av spioner kamouflerade i tyrolerhattar, vilket vår agent också mycket snabbt inser. | ||