Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Ylleboll - Ej medlem längre | 2007-08-18 19:37 | |
Ja :-( vilket är det ovanligaste ställe du befunnit dig när du spelat Betapet? | ||
Barrus | 2007-08-18 20:23 | |
hemma vid den stationära datorn. när blev du som gladast av att spela betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-18 22:15 | |
Har blivit glad många gånger, men första rullningen var häftig! Senast idag fick jag se en tia i min lista över rullningar - jag som trodde att jag inte rullat bättre än åttor. Det gjorde mig FANTASTIsk glad! ;) Tror du att man måste ha en viss personlighet för att bli beroende av betapet? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-19 19:16 | |
Nej, för det verkar vara väldigt många som är beroende och det rör sig säkert om många olika slags typer av personer. Om du skulle träffa skaparna av betapet, vad skulle du vilja säga till dom? | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-08-19 21:09 | |
Stort tack för att ni fixat denna fenomenala sajt, som dagligen (och nattligen) hjälper mig till skojsans sysselsättning. Dessutom har jag fått bekantskaper runt hela landet, vissa riktigt nära vänner numer och även det är ju Odins, Monks o Claws m fl(?) förtjänst! :D Egoistiskt sett; vad på betapet tycker du behöver förändras för att tillgodose dina behov bättre? | ||
Ylleboll - Ej medlem längre | 2007-08-19 23:12 | |
Åh, tack för att du frågar Gunilla! *s* Jag vill som du vet ha ännu hårdare straff ifall man går över tiden. Så att hets verkligen blir hets. Nu spelar ju inte jag standard annat än i turneringar, men på hets så är inte 40 poäng per minut så mycket. Och så tycker jag att det åtminstone borde vara mer i Datormusen där man ju kan få ännu mer poäng bara för att man lägger IT-ort. Sedan skulle jag vilja att det vore lättare att se spelstatistiken hos den som ansluter till ett spel. Visst, man kan kolla in det på personens sida men det tar ju ofta sådan tid att personen hinner sticka sin väg och det är ju trist om det var någon man ville spela mot. Och när man är inne hos någon och kollar den personens matcher och trycker på "nästa" så vill jag komma till just den personens tidigare match, inte till några helt andra som råkade spela matchen före eller efter. Slutligen, eller det här är vad jag kommer på nu, skulle jag gärna vilja se statistik på enskilda matcher. I alla fall hur många pass som gjordes och fördelningen av vokaler och konsonanter. När du spelar standardbräde på Betapet och får börja, är det då vanligt att du väljer att passa eller byta brickor? | ||
Snuffy | 2007-08-19 23:28 | |
Nej, men många verkar visst göra det iallafall i turneringssammanhang. Har du försökt lära dig hur man håller turneringar på betapet? | ||
nina733 - Ej medlem längre | 2007-08-19 23:36 | |
Nä, är inte intresserad =) Hur hittade du till betapet? | ||
Snuffy | 2007-08-20 00:18 | |
En kompis tipsade mig. Vet du hur man blir övervakare på betapet? | ||
Ylleboll - Ej medlem längre | 2007-08-20 00:22 | |
Jag har läst om det i Forum men inte fördjupat mig i det. Vilka instrument har du rullat på Betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-20 20:16 | |
saXOFON & DRAGsPEl Som det är nu så är alla som inte har en egen bild giraffer eller katter, om dessa två djur skulle bytas ut mot två nya, vilka skulle du då föreslå? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-20 20:21 | |
Hrmmm... Jag glömde visst att följa de regler jag själv hittat på! :) Omformulerat blir min fråga: Som det är nu så är alla på betapet som inte har en egen bild giraffer eller katter, om dessa två djur skulle bytas ut mot två nya, vilka skulle du då föreslå? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-20 21:43 | |
Kanske inte byta ut dom, men dom som inte har eget foto borde få välja att bli något av de spelrumsdjur som finns, att vissa ser ut som en elefant, några som en tvättbjörn, papegoja osv.. lite variation på de bildlösa helt enkelt. =) Vilken färg valde du som snyggaste sportbil här intill på betapets medlemsomröstning? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-20 21:47 | |
Jag har inte röstat. Svarar du alltid på Betapets medlemsomröstningar? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-21 19:38 | |
Oftast, "bara för att".. Har du rullat nått "fisk-ord" här på betapet? | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-22 13:10 | |
trålare har jag fått till någon gång, inte särskilt kul... har du en tendens att lägga roligare ord på slumpat bräde än på andra bräden här på betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-24 06:50 | |
Inga ord på slumpade bräden är roliga för mig - föredrar standard och spelar bara det! Om du blev inbjuden till en dag, där du skulle få träffa andra betapetmedlemmar och spela IRL med dem, skulle du då gå dit? | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-24 07:41 | |
ja det vore väl kul (även om jag då skulle vara tvungen att spela på standardbanan som jag aldrig lyckas få kläm på...) när du spelar betapet, söker du aktivt efter rullningar spelet igenom eller bara när du får en blank bricka? | ||
tanthäxa - Ej medlem längre | 2007-08-24 14:35 | |
söker inte speciellt mer, får jag en rullning är det bra. klagar du till din motspelare när du får dåliga brickor? | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-24 14:53 | |
nej, då tror jag att han/hon får ett psykologiskt övertag har det hänt att folk i din närhet har blivit irriterade över det plingande ljudet när du lägger ut bokstäver i betapet? | ||