Spelrum
Giraffen | 39 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 32 |
Inloggade | 71 |
Mobilspel
Pågående | 20 091 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
travmys | 2015-12-10 18:00 | |
Nobelfest o ljus i hår, nu vet vi var vi står, Några veckor innan jul, nog är det rätt så kul, fest o stämning det förslår, dagar o veckor som går och vips ett gott nytt år! | ||
travmys | 2015-12-10 18:47 | |
Nu tycker säkert nån, sakta i backarna, I tid o mån, ge dom stackarna, som inget har, ett paket från tomtefar! | ||
Jess Sand | 2015-12-11 02:15 | |
Javisst ska vi dela vårt överflöd i det stora hela har vi mer än vårt bröd medan många andra knappt har råd med mat annars oss själva vi får klandra för de fattigas tomma fat. | ||
en dum en | 2015-12-11 02:31 | |
Magen krånglar kan ej sova är inte roligt kan jag lova då kliver man ur sängen och är uppe en stund och kanske om ett tag så kommer John Blund. | ||
travmys | 2015-12-12 16:29 | |
Sömn är en viktig sak, för att fungera till fullo, annars blir man spak, känner sig som "svullo", rufsig o ögon på sne, lite blund om jag får be! | ||
Jess Sand | 2015-12-15 21:22 | |
Sömnproblem är aldrig bra ingenting som man vill ha. Tänk så skönt att sova gott vakna pigg tack vare sömnen man fått. | ||
MajLill | 2015-12-16 14:36 | |
Baka, baka liten limpa Nu ska jag på gubben impa Om den inte blir hård och torr Då blir jag först att säga "morr". Bakar också saffranskaka den ska lilla sonen smaka. Även kokat knäck och kola nu ska vi se vad tanden tåla... | ||
Jess Sand | 2015-12-16 14:55 | |
Jag är så trött och seg bakar ingen deg slarvar också med maten men något ska vi väl få på faten. Färdig laxgratäng köpt jag har det duger inte alla dar men fuska får man ibland när matlagningen kommer i andra hand på grund av många bestyr men färdigmaten är rätt dyr så mest hemmagjort blir det nog, men tänk om man hade råd att äta på krog! | ||
travmys | 2015-12-16 18:16 | |
Efter dagens slit o knog, mysigt att äta på en krog, men gott att finna nåt enkelt att fixa, behövs ingen kokkonst, bara att trixa, egen kost när orken finns där, mysigt o vara hemmakär, nåt gott till kaffetåren, sådär vi 7, 8 snåren! Gott att leva, hemmamys, ingen kyla, inge frys! | ||
travmys | 2015-12-16 21:01 | |
Hej o hå, så kan det gå, när inte haspen är på! Inte alla hästar hemma, ett prekärt dilemma! Våga se, våga ge, våga chansa, ett tu tre! | ||
Jess Sand | 2015-12-19 22:29 | |
Visst måste man våga annars tänds ingen låga allt blir tristess och man blir less på att alla dagar är lika vakna, jobba, fika. Omväxling förnöjer och livslusten höjer Om ens nån gång per år man göra något annorlunda får. | ||
travmys | 2015-12-20 10:46 | |
Milda makter, det var rätta takter, impulsiv, se framåt o ta några kliv. Vad uppenbarar sig framöver, lyckostund eller rent av klöver. Hur som haver, ta vara på, goda ting, kram då o då. Lycka är att bara vara, ingen oro, underbara! | ||
Jess Sand | 2015-12-26 15:30 | |
Snart ska vi flytta till vilken nytta undrar vissa som vill dissa att vi flyttar bort men inom kort bor vi där ändå högst upp ovanpå mitt i stan det är vår plan. | ||
Prärieklocka | 2015-12-27 16:53 | |
Bo i stan är inte fel, det gör ju en hel del. Om man vill se lite grön mark, kan man ju alltid gå till en park. Odla går bra om man har balkong, från den kan man lyssna på fågelsång. Men husen är höga och ofta rätt grå, det är kanske bättre på landet ändå? | ||
Jess Sand | 2015-12-27 19:16 | |
Inget fel att bo granne med en ko inte heller illa att bo i egen villa detta har jag prövat men inte alls bedrövar vi sålde vårt hus och framtiden känns ljus har drömt om stan och snart kommer den dan. | ||
Prärieklocka | 2015-12-28 10:44 | |
Då hoppas jag du kommer trivas riktigt, att bo bra är något som är viktigt. Det kan vara slitigt med allt vid en flytt, men spännande med något nytt. Förresten, vad ska ni här hitta på, kvällen när vi ett nytt år ska få? | ||
travmys | 2016-01-08 14:32 | |
Nytt år o nya drömmar, skall synas i alla sömmar. Vad månde hända då, nåt helt apropå. Ta dagen som den är, lev o låt lär. Visdom är nåt att tänka på, när haspen inte är på! Ha det gott alla i forumet, ingen tvekan utan visshet. Impulsivt vi ångar på, ingen backspegel, hej o hå! | ||
Jess Sand | 2016-01-17 18:16 | |
Nyåret firades lugnt det var inte tungt barnens kusin sov över vad mer man behöver? Med några raketer man kan fira lite grann grannen hade också några som vi fick beskåda. | ||
travmys | 2016-01-26 19:15 | |
Upp o hoppa, ligg ej o dra dig, för när du blir gammal vill ingen ha dig! Fick man höra titt dom tätt, när man var en liten sprätt. Bara att kliva upp o till skolan gå, utan pardon, hej o hå! | ||
Jess Sand | 2016-02-21 22:32 | |
Till skolan måste man gå det kan man väl förstå att lära sig är bra för kunskap bör alla ha. | ||