Spelrum
Giraffen | 3 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 4 |
Inloggade | 7 |
Mobilspel
Pågående | 20 814 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Schackrutor | 2007-08-24 16:59 | |
Haha, det händer titt som tätt. (har börjat med hörlurar) Blir du irriterad på ljuden som förekommer under betamatcher? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-24 20:54 | |
Nja, snarare på ljud runt omkring mig när jag spelar! :) Vad tycker du nästa medlemsomröstning här på betapet ska handla om? | ||
Marenda - Ej medlem längre | 2007-08-25 10:10 | |
Vilken av dessa bokstäver föredrar du att få när du spelar betapet? (Ett alternativ kan vara Z, för säkert finns det någon som gillar den också) Om du skulle bestämma över betapet under en hel dag, vilka förändringar skulle du då göra? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-25 19:08 | |
Jag tycker betapet är väldigt bra som det är, men några små förbättringar skulle kunna vara: Införa en skickat-korg i brevlådan, kan sakna det ibland. Sen skulle jag skapa ett nytt rum, som bytte tema då och då. Alltså liknande Dator-Musen, men vilka ord som gav extrapoäng skulle variera. Sen skulle det vara lite kul om det fanns nåt ställe där man kunde lägga in sitt foto och trycka på "animera" - vips skulle man ha en tecknad bild av sig själv. Ett alternativ för de som vill vara anonyma, men ändå vara nåt annat än katter eller giraffer. Jag skulle också ha tid och fantasi nog för att skapa ett helt gäng nya roliga ordlekstrådar, som skulle överleva länge! :) Sen skulle jag också designa några helt nya produkter som skulle kunna säljas i betapetshoppen, vilka kan jag inte avslöja förrän jag får denna dag av makt på betapet! :) Har du önskat paus nån gång när du spelat betapet och i så fall varför? | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-08-25 19:12 | |
Kisspaus ? | ||
Perpersa - Ej medlem längre | 2007-08-25 19:13 | |
Oj glömde fråga? Hur blev du beroende av betapet.com ? | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-08-25 21:10 | |
Vadå beroende? Vad menar du med det? Jag klarar mig alldeles utmärkt utan att spela mängder av matcher/dag, turneringar och chatta med alla härliga människor här, förutom att skriva en massa i forumet. Sånt gör jag högst sporadiskt, så jag är inte alls beroende! Dessutom blir jag inte ett dugg hyper när sidan ligger nere eller internet krånglar. Nej, nej - då gör jag en massa nytta i stället - bakar, städar, stryker och sånt som verkligen är skoj! "Beroende" - bah! Vilken är din längsta rullning på betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-26 12:24 | |
FANTASTIsk Kan du lista tre tecken på att man antagligen är beroende av betapet? | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-26 12:54 | |
*man kollar regelbundet sin formkurva och ser den som en avspegling av sitt liv *man drömmer mardrömmar om att gamla bekanta rullar ord som man inte ens visste fanns (i mitt fall: CABINGUIDE och FÖRMYSA) *man lyckas alltid foga in någon fras om betapet i samtal som egentligen handlar om något helt annat är det några särskilda ord du är särskilt sugen på att få lägga när SAOL 13 införs här på betapet? | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-08-26 13:06 | |
Jag är så glad att ÖH, förkortningstvåorna, MÖG, ZOOM, DISCO o JABBA kommer för det är ord som jag ofta vill lägga, trots att jag vet att de inte ännu finns. Vilka ord kommer du att sakna när SAOL12 går i graven här på betapet? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-26 13:09 | |
EHO är en av orden man skulle vilja ha kvar. Hur många spel spelar du per dag på betapet (ungefär alltså)? | ||
skopolamin - Ej medlem längre | 2007-08-26 13:52 | |
det är väldigt olika; under en bra dag spelar jag tre-fyra matcher, men ibland blir jag helt besatt (detta händer oftast när det går dåligt och jag vill komma tillbaka till min ursprungliga ranking) och spelar bortemot tjugo matcher...och tänk då på att jag bara spelar snabb. vilken är den mest imponerande rullningen du fått mot dig när du spelat betapet? | ||
Okej - Ej medlem längre | 2007-08-26 18:03 | |
Minns inte, men när man själv har ledit hela matchen och den man spelar med helt oväntat rullar med sina sista sju bokstäver och därmed vinner, blir man både överraskad och imponerad! Har du nån gång avstått att lägga ett ord när du spelar betapet bara för att det är så fult? | ||
Gunilla N - Ej medlem längre | 2007-08-26 18:20 | |
Nej. (Men jag brukar be om "ursäkt") Lyssnar du på musik när du spelar betapet - och finns det isf nån grupp/artist som får dig på bättre spelhumör? | ||
_phoebe - Ej medlem längre | 2007-08-26 23:56 | |
heather nova och gwen stefani har du dagar som du förlorar hela tiden hur du än försöker? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-27 12:35 | |
Inte om man skulle se på det objektivt, men subjektivt blir det ett rungande ja. Skulle du vilja se spelformen "Utmaning" på Betapet? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-28 12:00 | |
Nej, tycker det är bra som det är. Vad är din förklaring till att de flesta av betapetspelarna bara spelar slumpat spelbräde? | ||
tullen | 2007-08-30 21:54 | |
jag tror att det är chansen att kunna vinna med riktigt stor marginal som gör att man vill spela slumpad. Större vinst = högre ranking. Men på samma gång riskerar man mer om man skulle förlora. Vilken spelplan på Betapet tycker du är roligast att spela på och varför? | ||
IckeSacka - Ej medlem längre | 2007-08-30 22:29 | |
Slumpad, för att det är lite riskabelt samtidigt. Där kan man förlora mot någon med 300 i rating och det redan på första draget som den personen gör. (jag är ett bra exempel på det svar du gav saittam75) Hur länge har du varit medlem på Betapet? | ||
saittam75 - Ej medlem längre | 2007-08-30 22:32 | |
(Icke: Japp) 2005-10-10 Är betapet roligare nu än från början, eller börjar intresset svala allteftersom? | ||