Spelrum
Giraffen | 23 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 11 |
Inloggade | 34 |
Mobilspel
Pågående | 21 400 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
vårpåg | 2010-12-20 21:58 | |
Oj, vilket härligt gäng:-) Jag tor jag måste ha ihjäl Berlusconi (tror jag blir hjälte i Italien då), kan inte gifta mig med Alf för hans äktenskap slipper man väl aldrig ur så då får jag ligga med honom och (för)gifta Kim Jong-Un (han kanske blir snäll då)i Jultomten, Thomas Di Leva och Anna Anka | ||
onobond | 2010-12-20 22:05 | |
Thomas Di Leva att ligga med, mjukis, doftljus, nyduschad Jultomten att gifta sig med, ständig tillgång till fina klappar Återstår att döda Ankan, inte särskilt kontroversiellt, tom på Nobelmiddagen serverades pressad anka Mona Sahlin, Lady Gaga, Christer Lindarv | ||
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-21 13:39 | |
Chister Lindarv ligger jag med (enbart för att han är av rätt kön. alternativen verkar så krångliga). Lady Gaga gifter jag mig med. Kunde bli ett överraskande liv. Mona Sahlin får dessvärre kola vippen. Anders Borg, Zorro, Prinsessan Victoria | ||
Codex - Ej medlem längre | 2010-12-21 17:10 | |
Inte så svår, behöver kanske inte ens motivera... Anders Borg går hädan, lita aldrig på en kille i hästsvans. Vem vill inte få ett besök av Zorro på natten.... och självklart gifter jag mig med Vickan, måste väl få titulera mig drottning då. Tomten, Martin Timell, Margareth Thatcher | ||
les fleurs | 2010-12-21 20:49 | |
:( jag måste döda järnladyn och ligga med tomten, sen får jag nog gifta mig med martin det är så praktiskt med en snubbe som kan bygga saker. Muammar Khaddafi, Lena philipsson, robert mugabe | ||
onobond | 2010-12-21 20:55 | |
Mugabe är till åren och har stoppat undan massor med stålar, så han får bli gift (inga äktenskapsförord), snar bouppteckning inget hinder, ;) Khaddafi går ju alltid i långa klänningar, skulle kanske vara kul att lägra en natt. Iiiiih - lämnar ju Lena Ph att offras på ättestupan - blir man bannlyst i Småland nu? | ||
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-21 22:54 | |
onobond glömde så jag fyller på. Anders Bagge, Guillou, Liza Marklund | ||
Farnsworth | 2010-12-21 23:03 | |
Ligga med Liza Marklund, gifta sig med Guillou, döda Bagge. Nästa: George W. Bush, Henry Kissinger, Margaret Thatcher | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-24 22:40 | |
Tack för den ... Får väl gifta mig med fru takläggare eftersom hon är enda kvinnan i sällskapet. Straffknullar George W. Bush för alla hans korkade beslut och bjussar Henry Kissinger på en Molotov cocktail. Shirley, Sanna och Sonja | ||
numsan | 2010-12-24 23:49 | |
Jag skulle nog helst avrätta dem allihopa. Men.. jag tycker minst illa om Shirley och hon har dessutom en bra röst. Gifter mig med henne. Sen tycker jag nog minst om Sanna så hon får gå döden till mötes. Därmed ligger jag med Sonja. Han med myrra, han med rökelse eller han med guld | ||
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-25 18:05 | |
Han med guld gifter jag mig med (förklaring onödig :) Ligger med rökelsekillen - aldrig fel med goda dofter. Myrrasnubben får kola vippen. Babben, Ahtisaari, Ingvar Kamprad | ||
SecondChance | 2010-12-25 19:13 | |
Gifter mig med Kamprad (blir ett fint arv), dödar Ahtisaari och ligger med Babben (humor skadar aldrig :p) Bruce Springsteen, Brad Pitt, Sean Connery | ||
vårpåg | 2010-12-25 22:38 | |
Brad har för många barn för att han ska vara nåt att gifta sig med så jag ligger med honom. Gifter mig med Bruce, han är nog tillräckligt tät och då får tyvärr Sean Connery gå hädan :( Måns Zelmerlööw, Carola och Andre Pops | ||
lillsyrran_ - Ej medlem längre | 2010-12-25 23:09 | |
Carola kolar vippen. Men sen blev det svårare eftersom varken Pops eller Måns är riktigt i min smak, men ok, Pops gifter jag mig med, Måns hoppas jag ändå få en upplevelse med. haha Javier Bardem, Jay Smith, Marcus Birro | ||
asasan | 2010-12-26 00:15 | |
Marcus Birro ligger jag med, Javier Bardem gifter jag mig med och Jay Smith - sorry, men han får kasta in handduken o sluta röka! Jimmy Wales, Dan Ekborg, Agneta Sjödin | ||
mjf | 2010-12-26 02:47 | |
Lätt! Agneta ryker direkt - litar inte på människor som har något slags aura..., Dan Ekborg ligger jag med - så är det gjort, Jimmy Wales gifter jag mig med... ja, vi är ju som gjorda för varann! Pernilla Wahlgren, Titiyo, Petter | ||
SecondChance | 2010-12-26 13:03 | |
Rätt lätt. Gifter mig med Titiyo, ligger med Petter och tar Pernilla "the scream" av daga. Gunde Svan, Charlotte Kalla, Marcus Hellner | ||
Resurrection - Ej medlem längre | 2010-12-26 20:26 | |
Gifter mig med heta Charlotte Kalla, fixar det rätta glidet och ger Gunde ståpäls när jag ligger med honom medan det enda Marcus Hellner får fila på är sin svanesång. Lena Philipsson, Måns Herngren, Kajsa Bergqvist | ||
numsan | 2010-12-26 20:43 | |
Gifter mig utan tvekan med Måns Herngren. Begåvad och intelligent snubbe. Lena får gå döden till mötes, hon är lite för käck för mig.. Och ligger jag med Kajsa då. Det blir nog bra. Hades, prometeus, loke | ||
vårpåg | 2010-12-27 14:51 | |
gifter mig med Prometheus han verkar smart och snäll (?), loke blir nog ett spännande ligg men kan man döda hades? Jag provar... picasso, van gogh, dali | ||